Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miesystäväni, koska hän halusi lapsia kanssani.

Vierailija
17.04.2012 |

Tein jo suhteen alussa selväksi, etten tee enää enempää lapsia, niitä on minulla kaksi edellisestä liitosta. Oltiin pari vuotta yhdessä, muutettiin yhteen ja hän alkoi pian puhua lasten hankkimisesta. Suoraan sanottuna vitutti. Hän tiesi kantani ja kerroin sen yhä uudestaan, lasten tekeminen ei ole vaihtoehto. Jos hän haluaa lapsia, pitää ne tehdä jonkun muun kanssa.

No, mies kehtasi alkaa PAINOSTAA minua tekemään lapsia hälle! Vittu mikä mulkku! Uhkaili että lähtee kävelemään jos en suostu. Kiva tapa tuhota ihan hyvä parisuhde. Viikonloppuna sitten hän oli aloittamassa tämän saman vääntämisen TAAS! Kävelin makuuhuoneeseen ja aloin pakkaamaan hänen laukkujaaan. Oli ihan äimänä että mitä helvettiä. Kai se kuvitteli, että alkaisin tosissaan lapsia tekemään etten vaan menettäisi häntä.

Erehtyi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kovin lämpimältä kyllä. Tarve saada lapsia on mahtava vietti.

Vierailija
2/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miestäni huomattavasti vanhempi ja jo tavatessamme puhuttiin se että en enää halua lapsia tässä iässä. Mies vakuutti että hän ei myös todellakaan halua, ei itse asiassa haluaisi lapsia koskaan kun ei edes pidä niistä. Nyt kun mies on kolmenkympin paremmalla puolella on sillä alkanut nousta yhä paheneva hinku saada lapsia. Jatkuvaa ruikutusta aiheesta saan kuunnella. Mutta minä EN halua 42-vuotiaana raskaaksi, en todellakaan. Jos tuo vauvakuume ei mene äijältä ohi niin täytyy laittaa ulkoruokintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisit lapsen mutta miehellä olisi 2 lasta eikä missään nimessä haluaisi enempää. Tuntuisiko kivalta? Sinä itse nyt tuhoat parisuhteen eikä mies. Vastaisuuden varalta pysy sinkkuna.

Vierailija
4/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te naiset olette niin miehenne tossun alla, että siirrätte lapsentekoa?

Pitäsikö ap:n nyt nousta riemusta kattoon, kun sai uuden siittokoneen?

Tyhmät, tyhmät TYHMÄT NAISET!

Ap teki ihan oikein, ja teki kuten halusi.

Vierailija
5/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä, ei ne nyt niin ihania ole. itse tehnyt kaksi ekan miehen kanssa ja siihen jäävät.

Vierailija
6/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisit lapsen mutta miehellä olisi 2 lasta eikä missään nimessä haluaisi enempää. Tuntuisiko kivalta? Sinä itse nyt tuhoat parisuhteen eikä mies. Vastaisuuden varalta pysy sinkkuna.

Olisiko siis reilua, että mies alkaa painostaa ap:ta lapsiin, kun on tiennyt jo etukäteen ettei ap niitä halua? Mitä jos tilanne olisi toisin päin? Silloin kehoittaisimme ap:ta hankkimaan kumppanin, joka haluaa lapsia. Miestä ei saa pakottaa isäksi, mutta naisen äidiksi?

Vierailija
7/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta täällä oli ketjuja, missä nainen olisi halunnut lisää lapsia ja mies ei. No jokaisessa ketjussa nainen haukuttiin ja tuomittiin, että pitää ottaa mieskin huomioon. jos mies ei halua, niin sitten ei pidä olla itsekäs ja vängätä, pitää vaan alistua miehen päätökseen ja elää sen asian kanssa. Nyt kun rooli onkin toisinpäin, se on taas naisen vika! Huhhuh...

Sä teit ap ihan oikein.

Vierailija
8/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo lapsia, piste. Lisää ei tule, piste.

Osaan kyllä asettua hänen asemaansa, mutta SE EI MUUTA MIELTÄNI asiassa. Ehkä kuulostankin kovalta, mutta tämä on aihe, jossa en jousta, ja se oli miehellä tiedossa.

Ja en aio pysyä sinkkuna, miksi ihmeessä pysyisin? Parisuhde ei tarkoita automaattisesti lasten tekoa.

Piste. ;)

ap

Vierailija
9/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lapset on AINA enemmän sen äidin vastuulla ja jäävät sille (ja tähän on ihan turha väittää vastaan, että ei teillä vaan...) joten mun mielestä naisella on enempi päätösvaltaa tässä suhteessa.

Tai siis nimenomaan ainakin niinpäin, että ei kannata niitä lapsia ruveta tekemään miehelle, jos ei itse halua.

Vierailija
10/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhdessä hankitaan lapsi, niin kyllä molempien pitää haluta sitä omasta tahdostaan, eikä toisen painostuksen takia.

Vierailija
11/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nainen "hautoo", synnyttää, imettää, ja yleensä enemmän kasvattaakin. Halusi sitten lasta tai ei, naisen sana on painavampi. Ei tietenkään väkisin voi kumpikaan vaatia lasta, ei nainen eikä mies.

Teit oikein. Mäkeen tollanen painostaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä