Kolmekymppinen suomalaismies ehdottanut seksiä 8- ja 9-vuotiaille tytöille
ja saanut 1,5 vuotta vankeutta. Näinköhän yrittää uudelleen?
Kommentit (11)
Kun itse olin lapsi 70-80 luvulla, niin ei mulla ollu mitään tietoo, et voi olla olemassakaan jotain pedofiilejä.
sun vanhemmat muka koskaan varoittaneet namusedistä???
Sillähän oli ehdollinen alla vastaavasta toiminnasta.
Maalla asuttiin ja turvallinen kasvuympäristö oli.
Vasta se Jammun tekemä lasten tappo oli ensimmäinen kosketus aiheeseen, et aikuinen voi tehdä jotain pahaa lapselle.
Vasta se Jammun tekemä lasten tappo oli ensimmäinen kosketus aiheeseen, et aikuinen voi tehdä jotain pahaa lapselle.
Ei ne mistään tuollaisista tuomioista opi. En voi kuvottavavampaa ja sairaampaa ihmistä kuvitella.
Ei ne mistään tuollaisista tuomioista opi. En voi kuvottavavampaa ja sairaampaa ihmistä kuvitella.
sillä on muitakin tapoja tällaiseen kieroutuneeseen toimintaan. Pitäisi myös poistaa esim. kieli.
poistaakin HALUT.
sillä on muitakin tapoja tällaiseen kieroutuneeseen toimintaan. Pitäisi myös poistaa esim. kieli.
Tai vähintääkin kastrointi, eikä mikään kemiallinen. Siis jos oikeesti on päässyt mielihalujaan toteuttamaan.
tuollasista miehistä.
Muistan, kun aikuiset puhui namusedästä (olisiko ollut juuri Jammun aikaan), mutta kukaan ei paljoakaan selittänyt, että mitä ne on.
Mä olen aika huonosti varoitellut omaa 8-vuotiastani näistä asioista. Sanonut, ettei tuntemattomien kyytiin lähdetä, mutta siinäpä oikeastaan kaikki. Täytyy hiukan petrata tässä asiassa.
vaikka maalla ns. turvallisessa ympäristössä oltiinkin, eikä jammusta oltu vielä kuultukaan.
Nyttemmin on kyllä selvinnytkin silloisesta naapurustosta lasten houkuttelijoita..
Lupas vielä tuoda uusia leluja tytöille.
Mun mielestä homot ja lesbot on täysin normaaleja ihmisiä, mut tuota lasteen kohdistuvaa seksiviettiä en ymmärrä yhtään.
Mikä voi saada ihmisen mielen noin vinksalleen, et haluaa seksiä lapsen kanssa. Ja näitä ihmisiä tuntuu riittävän. Tuntuu et uskaltaako nykyään luottaa keneenkään.
Kun itse olin lapsi 70-80 luvulla, niin ei mulla ollu mitään tietoo, et voi olla olemassakaan jotain pedofiilejä.