Apua! Töissä jäi Mocca Master kahvinkeittimestä
se toinen katkaisija päälle(joka pitää levyn lämpimänä). Voiko se syttyä palamaan vai onko siinä joku aikakatkaisi?
Kommentit (38)
se vaan ylikuumenee ja sytyttää huoneen palamaan. Mut kai siellä palohälyttimet on? Palokunta sammuttaa sit.
mutta se on aika epätodennäköistä.
Tuskin ehtii paloa syttyä jos heti aamusta joku sinne menee?
Se on 12 tuntia päällä itekseen(klo 20-8). Voi helvata. Jos olis avain ni lähtisin tarkastamaan tilanteen, mutta kun ei ole...
Meillä mies unohtaa usein moccamasterin päälle. Se kuivattaa kannun kahvinlirusta nopeasti ja kuumenee hurjasti. Pelkään tulipalon vaaraa.
Kerro tilanne ja pyydä heitä käymään katkaisemassa se keitin. Olet varmasti ikuisesti kiitollinen, jos vältät näin tulipalon ja mahdolliset korvausvastuut.
Toinen vaihtoehto on soittaa huoltofirmaan/talonmiehelle, jolla on avain.
Pieni käyntimaksu voi tulla, mutta kestät sen kyllä. Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa. Silloin vartija kävi työpaikallani eikä tullut edes lisälaskua.
mitään ei käynyt. Voi olla hullun tuuria, mutta ehkä sinullekin käy samanlainen tuuri!
etkä suostu kertomaan nimeäsi mutta siellä ja siellä työpaikalla on kahvinkeitin päällä eikä kukaan pääse sammuttamaan. sitten ne käy?
mitään ei käynyt. Voi olla hullun tuuria, mutta ehkä sinullekin käy samanlainen tuuri!
Ei mitään tuurin varaan, kun on kyse tulipalovaarasta!!! Tee niin kuin 10 kirjoitti.
puheluiden numeron. Vartiointiliike on paras vaihtoehto. Poliisi ei ole mikään juoksupoika.
etkä suostu kertomaan nimeäsi mutta siellä ja siellä työpaikalla on kahvinkeitin päällä eikä kukaan pääse sammuttamaan. sitten ne käy?
Vartijat kiertelevät kohteita muutenkin, joten se ei ole heille iso juttu käydä siellä työmaalla. Poliisia ja palokuntaa ei kannata ihan ensimmäisenä hälyyttää.
Painun pehkuihin ja olen huomenna "kipeä"!
tämä ketju kirjanmerkkeihin. Jos lehdissä on juttua tuollaisesta tulipalosta, niin voi sitten täältä palauttaa taustat mieliin.
Nuku "hyvin".
Eikö se ole riski että työpaikalla tiedetään kuka sieltä lähti viimeisenä? Mut hei.. pään piilottamalla saa ongelmat katoamaan.
Niillähän on koko ajan päivystys ja niille maksetaan isot rahat siitä.
Jos siellä työpaikalla syttyy tulipalo ja esimerkiksi joku palomies loukkaantuu, niin ap:n mieliala on sitten varmaan ansionsa mukainen.
pannun pohja on palanut ja puhdistuu liottamalla astianpesuaineella. Tuo on kokeiltu aika monta kertaa meillä työpaikalla ja keitin on moccamaster. Joskus ollut kuumana jopa viikonlopun yli.
on erilaisia. Osassa on automaattikatkaisin, osassa ei.