Tänään aloin miettimään, kerroin 16 vuotiaana äidilleni että seurustelen 32 v
miehen kanssa joka oli niiiiin ihana tavattiin hotelleissa koska tämä niin toivoi. Äitini mielestä tämä oli .. no hienoa että haluaa olla mun kanssa ja tarjota luxusta. Näin jälkeenpäin ajateltuna niin ei kuulosta niin hehkeältä tai romanttiselta. Itse en ikinä tämmöistä kannustaisi jos ois oma (tai muu lapsi)kyseessä. Mitäköhän äitini oikein ajatteli??
Kommentit (5)
Omassakin nuoruudessa oli noita äitejä, tyttärensä olivat ihan into piukeena kun äiti on niin mahtava ja kannustaa. Oikeesti lähes rikollista ja ainakin helvetin vastenmielistä. Jos sattuis oman tytön kohdalle niin tekisin kaikkeni että se äijä katoais näköpiiristä. Ja usko pois, se katoais, kaikki keinot olis silloin käytössä. Yököttävää.
eihän silloin ajatellut niin paljon sitä ikäeroa. Oli vaan hienoa kun "ei oolut kakara" ! Meillä ei ole ikinä ollut äidin kanssa edes lämpimät välit joten siitä "kaveruudesta" ei ole kyse. IKINÄN EN PÄÄSTÄIS OMAA LASTA TOMMOSEEN! T. Ap
Kurjalta tuntuu sun puolesta. Sait siis äidinkin hyväksyntää olemalla tämän miehen hyväksikäytettävänä. Äitiys vähän kateissa. :/ Tossa iässä sitä on tyttönä erityisesti niin haavoittuvainen ja kaipaa ihan hirveästi positiivista huomiota. Toivottavasti ei jäänyt kovin pahoja traumoja. :(
mulla oli muuten sama eli mä 16 mut mies oli "vaan" 22, eihän se vuosien päästä enää mikään ikäero olekaan, mutta kun itse olin 22 aloin miettiä eka että mitä hittoa sen miehen päässä on sillon liikkunut ja sitten mitä hittoa mun vanhempien mielessä... toi sun juttu kuulostaa vielä ällöttävämmältä. oon miettiny et oliko se jotain samaa kun muutenkin mun kasvatus on osittain ollu et saan tehä ite omat virheeni ja oppia niistä, mikä osittain ollu ihan toimivaa, mut mun mielestä vanhempien pitäis suojella vasta 16veetä sehän on ihan lapsi vielä, kaiken maailman iljettäviltä miehiltä jotka ei löydä ikäistään seuraa? hyh, ainakin puutun jos mun tyttö tollasta rupee harrasteleen.
Kurjalta tuntuu sun puolesta. Sait siis äidinkin hyväksyntää olemalla tämän miehen hyväksikäytettävänä. Äitiys vähän kateissa. :/ Tossa iässä sitä on tyttönä erityisesti niin haavoittuvainen ja kaipaa ihan hirveästi positiivista huomiota. Toivottavasti ei jäänyt kovin pahoja traumoja. :(
mutta käsitys että kaikenmaailman (mikä nyt epäilyttäis) outoudet on ok. T. Ap
Omassakin nuoruudessa oli noita äitejä, tyttärensä olivat ihan into piukeena kun äiti on niin mahtava ja kannustaa. Oikeesti lähes rikollista ja ainakin helvetin vastenmielistä. Jos sattuis oman tytön kohdalle niin tekisin kaikkeni että se äijä katoais näköpiiristä. Ja usko pois, se katoais, kaikki keinot olis silloin käytössä. Yököttävää.