Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kolme lasta, kaikki vahinkoja. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.04.2012 |

siinä olikin:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä jumalan kiitos vain yksi.

Vierailija
2/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on vahinko vauva, mutta hyvin rakas ja toivottu kuiten. vaikka ei suunniteltu millään muotoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen oli vahinko (vaikka salaa toista toivoinki niin kuitenkin oli vahinko). Oletko itse ajatellut näin?

Vierailija
4/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vauva oli "toivottu vahinko" joten ei haitannut olin toivonut nykyisen mieheni kanssa lapsen jo jonkun aikaa. Lapsi ei saanut alkunsa kepulikonstein tästä huolimatta. Päätettiin että pidetään lapsi. On ollut vaikeuksia pillereiden kanssa.

Vierailija
5/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä, joista kaksi vahinkoa, toka ja kolmas.

Yhtä rakkaita ja odotettuja kuitenkin kaikki :)

Ei kysyttävää :)

Vierailija
6/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas olikin sitten ... ei niin toivottu mutta MONIEN puhuttelujen ja itkujen jälkeen päätin pitää lapsen vaikka mies sitä jyrkästi vastustikin.

ap

Vierailija
7/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taidan tuntea sut. ja sanonpaha vaan että ei käy kateeksi.

Vierailija
8/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäinen on ollut vahinko, koska on ollut ongelmia pillereiden kanssa?? Niin mikset ole sen ensimmäisen vahigon jälkeen ottanu jotain muuta ehkäsyä? Minun mielestä ei voi olla 3 vahinkoa peräkkäin! Toivottavasti olet onnellinen.

Vierailija
9/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tosi harvinaista tulla kunnon ehkäisystä huolimatta raskaaksi? Minä tunnen vain yhden tapauksen, jossa lapsi on syntynyt kierukka kainalossa.

Vierailija
10/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi on mun "eniirakkaudelle" ja toiset mun nykyiselle miehelleni. Eka lapsi oli 7 kun toinen syntyi. (seurusteltiin nykyisen miehen kanssa 3 vuotta kun aloin odottaa toista ja kolmas tuli melko pian sen jälkeen.

Vierailija
11/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelitko nyt opetella käyttämään ehkäisyä? vai kenties mies mennä nips naps...

suosittelisin sulle ehkäisyksi esim kapselia. ainoa vahingon mahdollisuus on, jos lääkäri vahingossa asentaa suhun kapselin sijasta vaikkapa tulitikun. mutta siitä sais varmaan jo jotain korvauksia :D

Vierailija
12/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi on mun "eniirakkaudelle" ja toiset mun nykyiselle miehelleni. Eka lapsi oli 7 kun toinen syntyi. (seurusteltiin nykyisen miehen kanssa 3 vuotta kun aloin odottaa toista ja kolmas tuli melko pian sen jälkeen.

tämä viesti.

Ekan kanssa oli silkkaa tyhmyytä =hutilointia ehkäisyn kanssa, tokan kanssa mun hormoonit oli päin helvettiä ja olisi kuulemma tarvinnut ehkäisypillereiden (jota käytin mutta eivät sopinut) jälkeen hormoonihoitoa että tulisin raskaaksi. Kolmannen kanssa oli taas uudet pillerit jotka eivät sopinut ja vaihdon yhteydessä tulin raskaaksi vaikka käytin niitä lääkärin ohjeen mukaan. Olen kuitenkin onnellinen nyt kaikista lapsistani. Niin on myös mieheni:)

ap

Vierailija
13/13 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävi ilmi että pillerit ei oikein toimi toivotulla tavalla:)

ap