+++++++++ENSKOJEN VKL!+++++++++
Kommentit (36)
Onko kukaan muu jääny koukkuun kyseiseen? Mulla kun ei oo elämää ni...
Oonkohan tulossa vanhaks vai mitä ku ei vähääkään kiinnosta lähtee baariin?! Mieluummin otan " pienet" käkkärät kotona ku lähen tonne pintaliitopaikkoihin...
Pepsimaksi - mistä päin oot? Moolin katoin olevan " Suur-Helsingistä" , mutta sun sijaintia en paikantanut! Oiski kiva jos jossain vaiheessa ois " pokkaa" ihan kasvotusten tavata, vois olla oikeesti hauskaa! Nyt kuitenkin jatkan tissuttelua - jos sitä enää siks voi sanoo! Huomenna saa sitte kiusata pahasta olosta! =)
Kylläpä on tullut taas mietittyä syntyjä syviä tän illan aikana! Nyt joka ikiselle vauva ennen joulua, vai mitä!
Tää taitaa ratketa ja lähte baariin! Hauskaa iltaa neitokaiset ja kauniita unia, oman kullan kuvia!
Erityisest Moolille Kanuunajaksuja ja pepsille bd bd bd!!!!
Aamuvirkku keinuhepo täällä on jo porskuttanut menemään muutaman tunnin. Onkos Mooli tai Naksu jo heräilleet? ;) Onko tukka pipi? Mulla makaa tuolla makkarissa yksi jolla on varmasti parin tunnin kuluessa kalju kipee. .. Taidankin alkaa sitten vaikka imuroimaan... *kasvattaa pieniä pirunsarvia päähänsä*
Naksuliini: Mut on pelastanu BB:ltä se seikka, että meillä ei täällä maalla näy se! :) Muuten olisinkin jo täysin hurahtanut, koska mä jään aina kiinni tollasiin reality-juttuihin! ...jotain hyötyä tästä maalla asumisestakin mulle on.
Kaikki enskat taitaa olla vielä sunnuntaiaamun unilla, mutta HERÄTKÄÄ JO ja tulkaa tänne jutustelemaan!!!!
Ai niin, pepsikselle tsemppiä miehen kaatoon: ANNA PALAA!!! :)
Ihana aamu kun sai lueskella meidän moolin ja naksun sananvaihtoa! loistavaa mahtavaa!! :)
Itsekin olin eilen menossa mukana, hirvipeijaisissa ja sen mukaisesti oli sitten illalla myös tanssit :) ja meno oli siellä hurja! oikeasti :) Tosin itse olin aivan vesi linjalla ja auton ratissa :( mieli olisi tehny vähä muutaki :)
Nyt on jo menossa niin kriittiset päivät etten kertakaikkisesti tohtinu. Eli nyt kp29! Eikä tätiä vieläkään kuulu, ei näy. Masu on ollu toisinaan vähä kipee ja välillä ollu isompia kramppeja tai pistoksia tai jotain semmosii. Piti aivan pysähtyy paikoilleen kun siivosin laatikoita.. Pikkusen pelottavaa..
Katsoin tässä muuten sen paljon täällä mainostetun Onnen Varjot. Se oli hyvä, suomalaiseksi.. En yleensä kauheasti tykkää kun joku niissä tökkii, mut tämä yllätti positiiviseti.
Kukas muu meillä vielä piinailee? Olenko mie nyt seuraavana jonossa? Voi kun pääsisin mukaan aaltoon.. *toivoo kädet ristissä*
Huomenna varmaan testaan jos täti ei tuu (apteekki vasta silloi auki ja yhtään testiä ei ole kaapissa varalla... :( )
fio, kp29
Naksu ilmoittautuu elävien kirjoihin! Tukka ei ihan niin kipeä ku vois kuvitella! =) Mutta en lähteny baariin vaan kellahdin sänkyyn ja nukuin piiiitkät unet! Hih!
MOOOOLIIIIIII! Missä luuraat?! Toivottavast olo ei oo paha!!!!! Kiitos mahtavasta ryyppyseurasta! Olet varsinainen piristysruiske!!! Hali!
Ja kiitos myös Pepsille iltaseurasta, eikö oo kurjaa olla selvinpäin kännikalojen seurassa?! Täähän alkaa jo kuulostaan että oltais oikeesti oltu yhdessä eilinen ilta, heh!
No, nyt meen ahmimaan kiintiökrapularasvatjakarkit, namnam!!!
Joo, kiitos Naksu seurasta:=) Täällä " ihan normaali sunnuntaiolo" - tukka ei erityisen kipee, mutta turpee olo 4 litrasta sidua ja tietty kekseistä ym. mitä tuli naposteltua siinä lomassa:=) Ja Pepsikselle kans kiitoksia myötäelämisestä...Otetaan pijan kimpassa uuvestaan!!! (Naksu, se on Espoo:=)
Fio, mahtavalta kuulostaa sun kp:t!! Kuulostaa ihan siltä, että liityt pian plussa-aaltoon! *jännää sun puolesta*
+++++++++++++++++++säteitä kaikille!!
täällä täti tekee tuloaan, ihan kunnon vuoto ei vielä ole alkanut, mutta viimeistään huomenna!
-mooli
Ihan ensimmäiseks jättisuuret onnittelut plussanneille!!!!!!!+++
Mä tikutan ekaa kertaa tässä kierrossa ja tänään kp 19/28-42 tuli tosi vahva viiva ovistikkuun, selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva:):):)
Vähän aattelin et oiskohan tää nyt SITÄ ku bongasin aamulla ne kuuluisat ovislimat ja ikinä en oo ovista tunnistanu..jos mulla on ovis aina näin myöhään niin on kyllä pupuilut ajotettu liian aikaseen aiemmin..olin jo vähän luovuttanu tän kierron suhteen ku aattelin ettei ovista taida tullakkaa,viimeks oli tosin superpitkä kiertoki ja seki voi vaikuttaa..mutta pääasia että ovis nyt on:) ------------>pupuilemaan mars!
vielä kerran onnea jo plussanneille ja vielä piinaileville:)
Noniin, nyt alkaa enskat nousemaan :) Ite ehdin jo ottaa pikkupikkupäivänokosetkin kun niin aikaisin heräsin. Sitten kävin ulkoiluttamassa itseäni pirtsakassa pikkupakkasessa. Ihanaa olla vapaapäivällä!!! :)
Queen: äkkiä petiin siitä! :)
Fio: todella jännää! Tuu heti kertomaan testauksen tulos kun sen teet! Mulla on peukut pystyssä-lupaavalta vaikuttaa!!!!
Mooli: Vaikutat virkeältä! :) Hyvä, että ei o paha olla. Pidäs nyt täti loitolla, vai oliko se niin että halusit äkkiä uuteen kiertoon... Mulla nyt kp 23/28-32, joten ensi viikolla piinaillaan... Tosin ei kyllä hirveesti oo mitään piinailtavaa koska vointi on mitä normaalein. Vatsaa välillä vihloo, mutta se on mulla ihan tavallista tässä vaiheessa kiertoa. Mutta mä jännään sitten muitten puolesta! :)
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!
Katos mooli ja Naksu on selvinnynnä...;)Juu ois tosi fantsuu lyyä joskus viisaat päämme yhteen neuvoa antavan merkeissä.Ai mooliko se oli Espoosta,mistäs Naksu?Ite asun Itä-Suomes,Savossa päi...enempiä en paljastele mut jos joku tahtoo sähkiksen välityksellä jutskailla ni mun osote on pepsimax7@luukku.com......Siellä uskaltaaki sit jo enemmä paljastella itseään......:)
Ei tullu viel ovistestiin tasavahvoja viivoja,ehkä hieman vahvempi oli ku eilinen,mut vielä joutuu oottelemaan.
Fiollahan on tooosi jännät paikat!Peukkuja,peukkuja ja plussapölyä sinne kauheasti!!!+++++
Kiva QueenBzZ(meni varmaa iha käteen toi nimimerkki mulla....)et ovis löyty!!!Ei muuta ku hommii!!!!!!
Mikäs on Niameyn tilanne?Sullahan oli piinapäivät kans käsillä,joko oot testaillu?
-Pepsis kp9/24-27
Olittepahan tuiskeessa eilen Naksu ja mooli-booli! :) Ihme, että otte jo tänään kyenny kirjottelemaan, mulla on yleensä niin heikko happi juhlia seuraavan päivänä, että jää kirjottelut vähemmälle...
Mutta mooliseni, mehän ollaan ihan samoilta kulmilta, ja viivi99 kans! Viiviin ja koiruuteen en oo kyllä törmännyt lenkillä, vaikka kovasti oon yrittäny. Hmm... Mistähän tunnusmerkistä moolin vois pongata? :)
Ja kiitos vielä gradutsemppauksesta. Kai se on vaan pakko jaksaa, ei oo paljon vaihtoehtoja...
Tänään loppuu clomikuuri, enkä vielä oo ainakaan muuttunu hormoonihirviöksi. Onneks kohta on keskiviikko, en enää kestä tätä ikuista odotusta.
Plussaonnea fiolle ja pepsikselle pupuiluintoa!!! Kyllä se ovis on ihan just tulossa, joten parasta olla valppaana!
-Q-
Onpa Naksulla ja Moolilla ollut lauantaihauskaa... =) Eikä kumpikaan valitellut pahemmin kankkusta. Hyvä niin!
Mulla on meneillään tällä hetkellä jonkinlainen masennuskausi. Alan menettää toivoni vauvan suhteen. Välillä tulee fiiliksiä et ei tässä mitään kiirettä, tulee kun tulee, mutta suurimmaksi osaksi suoraan sanotusti vituttaa kun sitä vauvaa ei näy ei kuulu. Nyt on sellainen olo että en säästele sanoja... jokainen voi sensuroida itse =) Nyt on meneillään kp 10/25-31. Pitäis alkaa pupuilee, mutta kun miehen ei tee mieli. Eikä kyseessä ole vain tämä kierto. Ollaan keskusteltu asiasta viimeeksi pari päivää sitten. Mies sanoi että se heti miettii et nyt on pakko onnistua jne. Sellaiseen ollaan jo pari kuukautta sitten päätyneet, että en puhu pupuilusta. En siis sano esim. aamulla että tänään täytyy sitten taas touhuilla. Se kuulemma on ahdistavaa. Olen siis ollut puhumatta, mutta siltikään ei tunnu äijää kovinkaan kiinnostavan. Ja tällä hetkellä onkin niin suuri vitutus päällä että tekis mieli vetää pään täyteen...Mies sanoo tosissaan ja myös uskon häntä, että haluaa mun kanssa lapsia, mutta missä on teot?!?!? AUTTAKAA sisaret! Onko kenelläkään kokemuksia?!?! Tän hetkinen mieliala on tosi itkuinen, ahdistava ja surullinen =(
Olen kyllä ajatellut huomenna varata ajan lääkärille. Ihan sen takia, että menkat on niiiiiiiiin kivuliaat. Siskollani oli endometrioosi ja haluaisin tietää onko mulla! Senkö takia vauvelia ei kuulu!!!
Anteeksi kaikille mutta nyt ei ole fiiliksiä toivottaa plussaonnea kenellekkään, vituttaa vaan niin suunnattomasti!!!!!!!!!!!!!!!!
Tää on just oikee foorumi - täällä saa ja pitää valittaa ja päästää höyryjä!!!!
Tartuin sun viestiin, koska se on mulle niin likeinen asia. Ymmärrän turhautuneisuutesi enemmän kuin hyvin!!!!! Muistamatta minkä ikäisiä olette, vaikuttaa siltä, että sun miehes kokee " suorituspaineita" . Onko siis tää n. 2 kk pinnalla ollut ongelma? Vaikka omaa kokemusta on rutkasti, en oikein osaa neuvoa kun noi pupuiluasiat on niin yksilöllisiä...me ollaan oltu kohta 4 vuotta yhdessä ja meillä oli 2 VUOTTA täysin seksitöntä aikaa - mies ei halunnut. En nyt jaksa tässä asiaa vatvoa sen enempää, mutta meillä syy oli henkisellä puolella, työstressi ja myös eräänlainen kotistressi kasautti kai haluttomuuden. En osaa sulle muuta neuvoa kuin että entä jos hölläisit hiukan - vaikka jouluun asti? VAIKKA SE ON IHAN SIKAVAIKEETA! Lohtuhaleja sulle ja erityisjaksuja:=)
-mooli
mene vaan lekuriin - mahdolliset " hidastukset" raskautumisen suhteen kannattaa selvittää! Mä olin tutkimuksessa eikä mitään erityistä todettu, ehkä vähän lyhkäseks jää aika oviksen ja menkkojen välissä. Miehen simppoja ei ole tutkittu ja tuskin koskaan tutkitaankaan.
Voimia ja aurinkoa!!
-m
Kyllä se niin vaan on, että meillä jokaisella on omat ongelmamme, joiden kanssa pitäis vaan jaksaa kamppailla! Tsemppiä Masu06:lle ja moolille, toivottavasti saatte miehuksenne innostettua pupuiluun ainakin kuukauden parhaimpina tärppihetkinä! ♥ En osaa valitettavasti teitä tossa ongelmassa juurikaan neuvoa, kun kyseessä on varmaan aika arkaluontoinen asia. Oletteko yrittänyt jutella miestenne kanssa ihan vakavasti ja rauhallisesti tosta aiheesta? Yleensä rehellinen puhe on tehokkaampaa kuin itkuraivarit, sen mä oon huomannut, mutta vitsi kun ei aina pysty tunteilleen mitään!
Sitten vielä kiitoksia vinkistä justagirlille:
Tuosta hetkestä lähtien alkoi massiivinen simppojen piristys operaatio:sinkkiä+seleeniä+foolihappoa, e-vitamiinia ja lyko-c:tä. Toi lykopeeni on mieletön tuote, siitä on tehty tutkimuksia, että parantaa miesten hedelmällisyyttä. Yhdessä tutkimuksessa 20:stä hedelmällisyydeltään heikentyneestä miehestä ,6 oli tullu isäksi muutaman kuukauden lykopeenikuurin jälkeen!
Aion kyllä kysäistä keskiviikkona Väestöliiton lääkärin mielipidettä noista tuotteista ja jos hän on sitä mieltä, että niillä vois hyvinkin piristää miehen simppoja, tämä tyttö kipittää pikapikaa luontaistuotekauppaan! justagirlin tapauksessa ne näyttäisi ainakin toimineen, joten saattaa kyllä olla, että suuntaan kauppaan jo huomenna :D
Hyvää yötä!
-Q-
jos jotakuta kiinnostaa, että vielä alkukeväästä 05 en olisi IKINÄ uskonut, että meillä vielä seksiä on joku päivä - mutta niin vaan asiat ovat pikkuhiljaa " harjoitellen" lutviutuneet ja nyt mies selkeästi haluaa ja se on mahtavaa:=) joten minkä tahansa ongelman kanssa enskakamut painittekin - toivoa on aina!!!!!!
mukavaa iltaa:=)
-mooli
Toki rakas kuomaseni, sulle melko lyhyt kierto, joten tosi nokua, että ovis ennen kp10....kiva. että saitte simot liikenteeseen!!!!!!!!! Ja hjyvä, että olette vähintäänkin ajoissa liikenteessä:=)
mooli alkaa olla väsy ja menee pijan leekopesulle:=)
puspus, Naksuliini ja Pepsisliini;=)
-booli