Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naapureita tervehtiä?

Vierailija
16.04.2012 |

En voi sietää naapurissamme asuvia ihmisiä, enkä aio ola heidän kanssaan missään tekemisissä. Siksi en myöskään tervehdi. Asumme vierekkäisissä omakotitaloissa. Kaikkien muiden naapureden kanssa olen tekemisissä ja myös tervehdin. Nämä rajanaapurit vaan ovat roskasakkia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tykkäämiskysymys.

Vierailija
2/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää naapurissamme asuvia ihmisiä, enkä aio ola heidän kanssaan missään tekemisissä. Siksi en myöskään tervehdi. Asumme vierekkäisissä omakotitaloissa. Kaikkien muiden naapureden kanssa olen tekemisissä ja myös tervehdin. Nämä rajanaapurit vaan ovat roskasakkia.

kirjoittamaan, idiootti!

Naapurisi taitaa olla onnellisempi elämässään ja sinä kateellinen kulutat vielä aikasi heistä kirjoittamiseen :DDD

Ja miksi sitten itse asutte siellä "roskasakki-alueella" jos kerta olette parempiarvoisia?

Muuttakaa korpeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jätät tervehtimättä, et hallitse käyttäytymisen alkeita. Ei sinun tarvitse alkaa seurustella kenenkään kanssa, mutta sivistynyt ihminen tervehtii.

Vierailija
4/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkoahan siitä saa jos jää kiinni tervehtimättäjättämisestä. Pöh.

Vierailija
5/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ette ole terventineet miestäni, ette tervehtineet viime tiistaina tytärtämme, ette tervehtineet minua eilen ja silloi ja silloin ja silloin... jne" Voi iik!

Ihmisiä kun on niin naurettavia:D "kilisee, kilisee kassissa, TERVE!"

Vierailija
6/11 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aloituksen ja kommentoinnin arvoinen? Noh, ei tämä edes tyhmin ollut.

Vierailija
7/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Se tosin kertoo enemmän niistä ketkä eivät tervehdi ;) Hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiminen.

Tunnetteko edes? Millä perusteella ovat roskasakkia? Onko huonompi auto kun teillä? Halvat vaatteet? Kantavatko kotiin pikaruokaa luomun sijaan? :P

Mikään tuosta ei minun mielestäni tee ihmisestä roskasakkia.

Kehottaisin tutustumaan. Avarra maailmankuvaasi.

Vierailija
8/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu kanssakäyminen on vapaaehtoista.

Vierailija
9/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä voi pakottaa. Minusta itsestäni on kiva tervehtiä suurinta osaa naapureista. Tosin meidänkin naapurustossa on sellaistakin väkeä (aikuisia), jotaka eivät esim. tervehdi takaisin lastani, joka ensimmäisenä tervehtii. Opeta tässä nyt lapselle käytöstapoja, kun naapurusto torpedoi :(

Vierailija
10/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin työkavereitakin duunipaikan hississä, vaikka ne olisivat eri osastoltakin ja hirveän epämiellyttävän näköisiä - silti tervehditään.

Vierailija
11/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriötä ja käyttäytyneet ikävästi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä