Milloin viimeksi tarvitsit miestä johonkin sellaiseen tehtävään, johon omat kykysi eivät riittäneet?
Kommentit (36)
En ole koskaan tarvinnut (seksiä lukuunottamatta) miehen apua johonkin, mitä en pysty itse tekemään nimenomaan siksi, että hän on mies.
Viimeksi tarvitsin apua miespuoliselta ihmiseltä kun asensin pyörääni jarrut ja halusin jonkun, joka tietää asiasta jotain tarkistamaan, että tein sen oikein. Mutta tässäkään ei siis auttanut mieheys vaan pyöräharrastus.
Yleensä miehet on noissa asioissa parempia. Ei voi mitään.
Kyseinen mies oli minua parempi polkupyörämekaanikko, koska on harrastanut kilpapyöräilyä jo yli 15 vuotta eli asinatuntemusta on kertynyt. Minä vastaavasti olen sunnuntaipyöräileviä mies- ja naistuttaviani parempi fillarinfiksaaja, koska pyöräilen enemmän ja korjaan pikkujutut itse, eli kokemusta on kertynyt enemmän kuin heille (ei tosin levyjarruista, kuten ekassa viestissä todettu). On toki totta, ett keskimäärin miehet harrastavat kaikenlaista nikkarointia ja fiksailua naisia enemmän, minkä vuoksi keskimääräisellä miehellä on todennäköisemmin joku mekannikkaan liittyvä taito kuin keskimääräisellä naisella. Mutta ero syntyy nimenomaan siitä, että mies on harjoitellut eikä siitä, että hän on mies.
En olisi itse ylettynyt nuolemaan orgasmia itselleni.
En olisi itse ylettynyt nuolemaan orgasmia itselleni.
minäkin miestä(ni) tarvitsisin. Muuten osaan kyllä hoitaa kaiken ihan itse. Ja hoidankin. En keksi yhtään asiaa, mitä mies osaisi paremmin kuin minä...
Eiköhän multakin porakoneen käyttö onnistu, mutta tuskin olisin sitä suoraan saanut, olen käsistäni kovin kovin tumpelo.
Ja sitten siihen seksiin tietenkin. En onnistuisi yhtymään itselleni samanlaista orkkua, kun mies saa aikaiseksi. Mitkään nuolemisorkut ei ees kiinnosta.
painavaa betonisäkkiä peräkärryyn ilman miestä.
Mä osaan oikeastaan kaikkea, mitä mieskin osaa, jopa paremmin. Joskus kysyn jonkin laskutoimituksen, kun mulla on onneton matikkapää.
Mies on meillä se "blondi" noin niinkui yleisesti ottaen.
selviytyi vaalipaneelissa kertomansa mukaan gradunsa kirjoittamisesta ilman miesten apua
hanen kilpakumppaninsa oli kuulema turvautunut vaimonsa apuu
en sano kuka kilpakumppani, mutta julkinen tilasuus oli kylla, olin sita kuuntelemassa lehterilla
olen itse opetellut tarvittaessa.
Tuota ex inhosikin...
Enkä jaksanut etsiä sellasta muoviläpyskää jonka avulla olisin saanut, helpompi oli pyytää mies avaamaan. Pyydän myös apua jos tietokone sekoilee, en jaksa vaivautua itse tekemään tälle mitään..
Osaisin varmasti tehdä itse sen mitä tarvii, mutta kaikkea en viitsi, helpommalla pääsee kun pyytää miestä välillä apuun, ei ole mulle sinällään ongelma.
auton korjaukseen, mutta ei se halunnut.
tarvitseminenhan on kirosana koska lopulta miehet ovat saatanasta!!!!
Mutta hän ei auttanut, vaan haukkui minut :(
Ettäs kehtaatte av-mammat taas suureen ääneen haukkua miehiä, hävetkää!
Töissä tarvitsin joskus vanhempaa työntekijää jolla oli kokemusta laitteesta jota käytin, mutta kyseessä olisi voinut olla naispuolinenkin työntekijä.
meidän vaatehuoneen yläkaapin ovesta. Liian lyhyet kädet, nääs eikä yltänyt kurkottamallakaan. Tai jotenkuten ylsi mut ei saanut vääntövoimaa mukaan touhuun.:=DD
En ole koskaan tarvinnut (seksiä lukuunottamatta) miehen apua johonkin, mitä en pysty itse tekemään nimenomaan siksi, että hän on mies.
Viimeksi tarvitsin apua miespuoliselta ihmiseltä kun asensin pyörääni jarrut ja halusin jonkun, joka tietää asiasta jotain tarkistamaan, että tein sen oikein. Mutta tässäkään ei siis auttanut mieheys vaan pyöräharrastus.
napin ompeluun lapsen villatakkiin, itse en ompele...
en todellakaan ole niin tyhmä, etten oppisi jos opettelisin, mutta kun ei pätkääkään kiinnosta. ja toinen on oman kiinnostuksen takia oppinut ja näppärä.
opettelen sit jos joskus jään yksin. jos kiinnostaa. tai sit kysyn joltain kaverilta joka osaa. noitahan riittää.