Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi tarvitsit miestä johonkin sellaiseen tehtävään, johon omat kykysi eivät riittäneet?

Vierailija
16.04.2012 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttee miehen! tule heti tanne! valikattoon! tama on maarays!

Vierailija
22/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en soita sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mies on niin näppärä sen tekemään... ;) Vaihtokauppa siihen, että minä silittelen vaatteita.

Vierailija
24/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillopurkin avaamiseen ja raksahommien miettimiseen ja pihan kivetysalueen tekemiseen.

Vierailija
25/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut (seksiä lukuunottamatta) miehen apua johonkin, mitä en pysty itse tekemään nimenomaan siksi, että hän on mies.

Viimeksi tarvitsin apua miespuoliselta ihmiseltä kun asensin pyörääni jarrut ja halusin jonkun, joka tietää asiasta jotain tarkistamaan, että tein sen oikein. Mutta tässäkään ei siis auttanut mieheys vaan pyöräharrastus.

Ei voi mitään.

Vierailija
26/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hoidan itse asiani. Yh:na 10 vuotta enkä sitäkään ennen ollut avuton. Kannattaa itsenäistyä.

Vierailija
27/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä osaisinko itse, en ole koskaan kokeillut. Enkä tiedä miksi mun edes pitäis. Mies tekee sen hyvin, nopeasti ja mielellään. Minä tein sillä aikaa sisällä mulle mieluisia kotihommia.

Vierailija
28/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin hemmetin saamaton että olen opetellut tekemään kaiken vaadittavan ihan itse.

Vierailija
29/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin rakentaa marjapensaalle tukea ja totesin puolivälissä, ettei siitä tule helvettiäkään. Siihen eivät omat kykyni riittäneet.

Tarvitsen kyllä miestä päivittäin erinäisiin hommiin, joihin kyllä omat kyvyt riittäisivät, mutta jotka käyvät mieheltä kätevämmin. Esim. viimeksi eilen purkin aukaiseminen.

Vierailija
30/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä osaisinko itse, en ole koskaan kokeillut. Enkä tiedä miksi mun edes pitäis. Mies tekee sen hyvin, nopeasti ja mielellään. Minä tein sillä aikaa sisällä mulle mieluisia kotihommia.

Jos rengas hajoaisi joskus kesken matkan, sinulle selviäisi yksi syy, miksi sinun pitäisi itse osata vaihtaa vararengas. Pienenä vihjeenä: monissa autoissa vararengas on niin mystisessä paikassa, että se löytämiseen ja irrottamiseen menee enemmän aikaa ja vaivaa kuin varsinaiseen vaihtamiseen.

Auton korjaukseen tarvitsin, nimenomaan omaa alan ammattilaista, vaikka nekin hommat hoituu naisasentajiltakin.

Vierailija
31/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja seksiin täälläkin, mies vaan tekee sen paremmin kuin mihin itse pystyis.

Toki meilläkin mies huoltaa autot ja tekee pikku rempat, samoin kuin arkisin ruuat...ei siksi että on mies, vaan siksi että hänen luonteellaan ei vaan voi istua töllön ääressä tekemättä mitään.

Puiden kaataminen moottorisahalla on muuten sellainen homma josta en ehkä itse selviäisi, ei vaan ole tullut koskaan kokeiltua...

Vierailija
32/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistunut häneltäkään ilman apuvälineitä. ;-D En viitsinyt itse väännellä vaikka olisin varmaan lopulta saanut auki.

Vierailija
33/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi lampun kattoon, minulta loppui pituus en ylettänyt tuoliltakaan.

Vierailija
34/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikin ja leffojen siirtäminen ym. viihdetekniikka. Pienet sähkötyöt osaan itsekin ja autoon öljyt vaihtaa sekä akun irrottaa, mutta ei osaa mieskään kovin paljon enempää.

Vierailija
35/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paljon osaan tehdä itsekin. Ja esim. sähkötöitä en edes saa tehdä, mies taas koulutuksensa puolesta saa. Mutta jos siis tälläisiä ammattirajoitteita ei lasketa, niin sanotaan vaikka että viimeksi tarvitsin miestä vessan lattian ja seinien kaakelointiin.

Vierailija
36/36 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton huoltoon ja renkaiden vaihtamiseen käytämme huoltamon palveluita, itse osaan vaihtaa lamput ja hoitaa tietokoneet, viihde-elktroniikan ym. sekä pieniä auton huoltotoimenpiteitä.

Opetelkaa noita hommia naiset, ei ne ole vaikeita.