En ikinä muuttais Ouluun!
ihan ihania paikkoja siellä on; ainolan puisto ja hupisaaret, hautausmaa ja raksilan marketit ja mitä parhaimmat pyörätiet, mutta.. liian pohjoisessa, kaukana kaikesta, ihmiset aikamoisia mörököllejä.
Mutta mukava siellä on aina käydä
Kommentit (6)
Tuntuu jotenkin "junttilalta". Mutta olenkin itse Tampereelta.
Ja hitaiden hämäläisen sekaan pelotti mennä jo sen kokemuksen perusteella mikä syntyi, kun puhelimessa varasin matkustajakodista huonetta Tampereen keskustaan.
Olen Oulusta ja Tampere-kokemus jäi onneksi yhteen kertaan.
Tuntuu kyllä, että on kaukana kaikesta, mutta viihdyn kyllä. Tunti lentokoneessa Hki:iin, ei paha. En voisi koskaan muuttaa yhtään ylemmäs tai itä-Suomeen:)
Mutta ihana kaupunki, aivan mieletön!
t. eks-emi/imigrantti ;D
Olen aika pitkälti samaa mieltä että hippasen "hittaalla" täällä ihmiset käyvät. :) Isot tiet ja +80km/h nopeudet tuntuvat olevan paikallisille jännä paikka, koska moottoritiellä ei juurikaan osata ajaa.
Kaukanahan tämä on kaikesta, vaikka ei se tunti lentokoneella nyt paljoa ole. Kuitenkin tavaraa ja mobiiliuutta arvostaa sen verran että mielummin sitä ajelee PK-seudulle.
Olin positiivisesti kyllä yllättynyt kaupungista, mutta en tule tänne koskaan takaisin muuttamaan, kun nyt kesällä täältä pois lähdemme. Jos tykkää hittaista tuijottelijoista (täällä pällistellään ja ihmetellään ihan liikaa muiden tekemisiä), eikä odota julkiselta liikenteeltä juuri mitään, mutta arvostaa pyöräilemistä, niin mikäpäs siinä - Oulu voi olla juuri sinulle. :)
se on iso miinus että kaikkialle on niin pitkä matka. Nyt asutaan Helsingin ja Turun välissä ja tästä käy päivän reissulla Helsingissä, nopeasti pääsee linnanmäelle, muumimaailmaan ja lentokentältä ulkomaille.
Nyt kyllä muutetaan kesällä turkuun, mutta ei turku ole sillain eristyksissä mitä oulu.
Ja oulussa ihmiset ei oo niitä lämpimiä pohojoslaisia vaan kyräileviä ja takapajuisia
Tuntuu jotenkin "junttilalta". Mutta olenkin itse Tampereelta.