Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupla5kymppiset kesällä, mitä kys pariskunnalle lahjaksi ja mitä vaatteeksi??

Vierailija
16.04.2012 |

Eli tosiaan, isäpuoleni ja hänen uudehko avokkinsa pitävät isäpuolen kotitilalla yhteiset kekkerit ja sinne tulee paljon suku.

Ei ihan hirveästi olla tekemisissä mutta kutsu tietty tuli ja juhlavaatteetkin hakusessa tuon lahjan lisäksi..

Hirveän vaikeaa kun kaikkeahan heillä jo on, ei hirmu läheisiä olla oltu äitini kuoleman jälkeen jne..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viiskymppislahjoiksi just lahjakortteja kylpylään, hotelliin, hoitoihin. Serkkuni, jonka kanssa nuorina ihailimme Rauli Badding Somerjokea, antoi Baddingin tupla-cd:n, ystäväni antoi itsekudotut paksut villasukat jne. Ihania lahjoja kaikki, ajatuksena hyvän olon saavuttaminen ja siitä nauttiminen.

Vierailija
2/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on, jos juhlijat itse toivovat sitä.

Ei hyväntekeväisyyttä voi tehdä toisen rahoilla. Typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoisin hyväntekeväisyyslahoja. Noloja. Oman hännän nostatusta ja vastikkeetonta, passivoivaa apua.

Kuluvaa tavaraa antaisin eli hyvää ruokaöljyä, lahjakortin ravintolaan tms.

Vierailija
4/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitus ohjata lahjarahat johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen. Käy tutustumassa täällä http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/

Minä ainakin olisin hyvilläni.

Vierailija
6/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tiedä tykkäiskö juhlakalut, ehkäpä...

Miten tuo käytännössä menee jos tuolta lahjan hankkii, tuleeko mulle kotiin jokin kortti tmv missä näkyy mitä olen hankkinut ja se ojennetaan juhlakalulle?

ap

on tarkoitus ohjata lahjarahat johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen. Käy tutustumassa täällä <a href="http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/" alt="http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/">http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/</a&gt;

Minä ainakin olisin hyvilläni.

Vierailija
7/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lukee, mihin lahjaraha on käytetty.

Vierailija
8/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsaava lahja tai ehkä keksit itsellesi sopivan muunnoksen.

Henkilökohtainen ja tunteita herättävä lahja on rakentaa juhlakalusta kirja, lehti tai dvd. Kuvia, juttuja, tarinoita kerättynä ehkä eri henkilöiltä ja lisäksi sekaan (netistä tai kirjoista poimittuja) vitsejä viiskymppisistä.

Vierailija
9/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille ihmiselle on turha ostaa mitään. Ellei sitten kerää porukalla rahaa ja osta vaikka matkalahjakorttia.

Vierailija
10/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille ihmiselle on turha ostaa mitään. Ellei sitten kerää porukalla rahaa ja osta vaikka matkalahjakorttia.

Meinaatko, että toinen jalka on jo haudassa vai miksi he eivät mitään tarvitse? Todella törkeästi ajateltu. Itse en kyllä ole myöskään hyväntekeväisyyslahjan kannalla. Sellaiseen saa jokainen tahollaan osallistua, mutta minusta on tekopyhää laittaa lahjarahat hyväntekväisyyteen sillä verukkeella, että sillähän on jo kaikkea.

Vierailija
11/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen ja tunteita herättävä lahja on rakentaa juhlakalusta kirja, lehti tai dvd. Kuvia, juttuja, tarinoita kerättynä ehkä eri henkilöiltä ja lisäksi sekaan (netistä tai kirjoista poimittuja) vitsejä viiskymppisistä.

Vierailija
12/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki tarpeellinen hankittuna. Ainakin meillä. Siksi haluan, että lahjarahoilla autetaan niitä jotka tarvitsevat taloudellista tukea. Mitään maljakoita ja koriste-esineitä en missään nimessä haluaisi.

Vierailija
13/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin kun tuplakemut eli sitten pitäisi olla sitä "kirjaa" siitä avokistakin ja hänet tuntenut pari vuotta ja nähnytkin vain pari kertaa.

ap

Vierailija
14/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin hyödyntäisin 100 ajatusta jos kerran tuplat 50v. Sata jotakin...

Vierailija
15/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin 50v lähetyy, enkä kyllä haluaisi mitään keinotekoisia 50v/100v vitsilahjoja.

Itse tykkäisin esim kauniista uusista pussilakanoista, pyyhkeitstä tms. Niitä on jo paljon, osa vuodelta miekka ja kirves, mutta toimivia. Siksi olisi "yleellisyyttä" ostaa uusia, ja harvoin raaskin rahoja sellaiseen laittaa.

Toisen makua kun ei voi niin varmasti tietää, esim lahjakortti ja toive, että lahjarahalla ostetaan uudet pussilakanat tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä