Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perusteelka nyt mulle miksi 6 kk:n vauvan pitäisi mennä yökylään isovanhemmille?

Vierailija
16.04.2012 |

Anopin mielestä kohta pitäisi meidän vauvan mennä sinne yökylään. Kysyin miksi? Vastaus: Kun vaan pitäisi. Anoppi antoi samalla ymmärtää, että sitä pitäisi jotenkin harjoitella. 6 kk ikäisen vauvan!

Eri asia on jos vauva valvottaisi, niin saisimme nukkua tai kaipaisimme erityisesti kahden keskistä aikaa miehen kanssa, mutta kaikki on hyvin. Ainoa peruste on se, että vauvan pitää harjoitella yökylässä oloa.

Taas sama helvetin kerjääminen kuin esikoisenkin kohdalla. Eikä harjoiteltu silloinkaan ja hyvin on ollut esikoinen yökylässä, jäänyt yökylään ja halunnut sinne ihan omasta pyynnöstä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä tämä maailma on mennyt näiden kehityspsykologien jne. myötä. Lapsemme voivat todella huonosti. Joo, pisassa pärjätään kiva. Mutta kuka on iloinen ja onnellinen sitten kouluikäisenä...

Missä on yhteisöllisyys? Ja jos vaikka vuonna 1975 jätti muksunsa (jopa vauvan, kääk) yökylään naapuriin sillon tällön, niin tuliko siitä hulttio? Huoh!

Aergh, tätä kirjojejn ja "tietäjien" valtaa. Ottakaa nyt se pieni ripaus sitä maalaisjärkeä messiin.

yhteisöllisyyttä jättämällä vauvasi yökylään, niin kaikin mokomin. Mä en. En myöskään usko, että vauva erityisesti nauttii tuollaisen yhteisöllisyyden harjoittamisesta.

Jokainen tekee omat valintansa vanhemmuuden suhteen. Joku haluaa harjoittaa yhteisöllisyyttä, joku haluaa ottaa huomioon sen, mitä tutkimus kertoo vauvan kognitiivisesta kehityksestä.

Vierailija
42/42 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aergh, tätä kirjojejn ja "tietäjien" valtaa. Ottakaa nyt se pieni ripaus sitä maalaisjärkeä messiin.

että mun vauvani ei nauttisi siitä, että hän olisi niin pitkään erossa musta. Ja kehityspsykologia tukee omia käsityksiäni.

Kuten sanottu, sinä saat viedä vauvasi vaikka viikoksi yökylään, mikäli tunnet sen olevan oikein. Minä en tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla