Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sosiaalityöntekijät!

Vierailija
16.04.2012 |

Onko monestakin teistä hauskaa vitsailla pienten lasten vanhemmille huostaanotosta? Olimme taannoin perheenä illanistujaisissa kahden pienen lapsemme kanssa. Juhlat olivat ns. aikuisten juhlat, mutta olimme alkuillasta vain nopeasti käväisemässä onnittelemassa ystäviämme ja viemässä lahjan. Minä otin alkumaljan ja puolikkaan lasillisen boolia, puolisoni oli vesiselvänä, ja piti huolta lapsistamme. Eräs vieraista oli juuri valmistunut sosiaalityöntekijä, joka katsoi minua nenänvartta pitkin puhuen vanhempien alkoholiongelmista, jonka jälkeen "vitsinä" heitti, että tästä tuleekin sitten lastensuojeluilmoitus!!! Siis mitä?! Olen viikkokausia itkenyt ja surrut asiaa. Miten voi ihminen, jonka pitäisi osata ammattimaisesti kohdata perheitä olla noin ilkeä ja asiaton pienten lasten vanhemmille ilman mitään todellista syytä? Minusta sosiaalityöntekijän asemassa pitäisi ymmärtää se, miten herkkä asia tuollainen huolehtivaiselle vanhemmalle on, eikä todellakaan vitsailla siitä! Meillä ei todellakaan alko kuulu elämään kuin erityistilanteissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain heikko itsetunto jostain?

Vierailija
22/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten paikka ei vaan ole aikuisten illanistujaisissa. Se, että sinä tai miehesi, ette ole humalassa tai että olitte alkuillasta paikalla ei ole mikään puolustus viedä lasta paikaan, jossa saatta olla joku vetänyt jo kolmatta päivää tai vetää jo viidettä boolilasia, humalaisesti käyttäytyvä aikuinen pelottaa lasta aina, vaikka se ei olisi oma vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsailla, tai mielivallalla tai kärsimyksellä.

Vierailija
24/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maisui hänellekin lasi tai pari?

Vierailija
25/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta ole todellineen syy tuoda esille, että olette lastenne kanssa ihan väärässä paikassa?

Sosiaalityöntekijänä hän on varmasti törmännyt julkaisuus, jossa lapset ovat kertoneent alkoholinkäyttöön liittyvistä ongelmistaan perhejuhlien tai tai vastaavien yhteydessä.

Vierailija
26/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen nähnyt lapsia useammissakin häissä.

Vierailija
27/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisit kysyny, mitä ihmettä hän itse tekee juhlissa? Varmaan maisui hänellekin lasi tai pari?

Nyt menee vähän puurot ja vellit sekaisin. Oliko tämä sosiaalityöntekija se, joka toi omat lastensa aikuisten juhliin?!

Vierailija
28/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme