Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, me selvittiin :D (raha-asioita)

Vierailija
16.04.2012 |

Olen niiiin kiitollinen. Meillä on ollut todella tiukkaa, koska en ole millään meinannut löytää vakituista työpaikkaa (koulutus KTM). Aiemmin työpaikka oli aina löytynyt, kun edellinen päättyi ja tästä syystä uskallettiin myös muutama vuosi sitten ottaa asuntolaina.

Nyt oli pari vuotta todella tiukkaa. Mistään ei saanut taloudellista tukea, tuon asuntolainan vuoksi (olisi pitänyt myydä koti). Syksyllä sain kuitenkin työpaikan ja vaikka koko talvi on jouduttu vieläkin elämään suu säkkiä myöten (jouduttiin välillä elämään velaksi, että pärjättiin tuon tiukan ajan yli), niin selvittiin. Tällä hetkellä jää laskujen jälkeen 1000e kulutukseen (sis. ruoan), eli ei tee enää tiukkaakaan.

Olen niin kiitollinen, että selvittiin ja pystyttiin pitämään rakas kotimme

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä helpottaa, vaikka pahin aika on tosiaan ihan perkeleellistä piinaa ja epätoivoa. Onnea teille!!

Vierailija
2/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samankaltainen tilanne, tosin molemmilla vakituiset työt. Meillä jäisi laskujen jälkeen mukavasti käteen jos mies ei olisi nuoruuden vuosinaan, pikavippien alkuvuosina, ollut niin pirun tyhmä. Noh, pari vuotta vielä ja sitten kirkastuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisten silmin ollaan varmaan koko ajan vaikutettu "hyväosaisilta", jos esim. kotia on katsonut ja vetänyt siitä johtopäätöksiä. Meillä ei ole todellakaan mikään "ökytalo", vaan ihan tavallinen okt. Siksi tästä sinnittelystäkään ei ole pahemmin huudeltu ulkopuolisille (vain lähimmät ystävät on tienneet), kun helposti on tullut tuota kommenttia, että "olette varmasti rikkaita, kun on niin hieno ja uusi talokin".

Nyt kun itse on tästä tuskasta selvinnyt kirkkaammille vesille, niin tsempit teille muillekin, jotka saman asian kanssa painitte!

Ap

Vierailija
4/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä käytännössä teitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi