Ulkonäköni on mulle tärkeä
Haluan näyttää hyvältä, olen valmis myös kauneusleikkauksiin. Taustalla heikohko itsetunto. Kaunis ulkonäkö tuo minulle hyvää oloa ja varmuutta. En näe tässä mitään pahaa. En kuitenkaan ole pinnallinen, en esim. Arvostele muiden ulkonäköä. Mutta nautin kauneudesta. Muita jotka kokevat samoin?
Kommentit (7)
Törmäät kateuteen homssuisten mummojen taholta..
Tarkotin mammojen. 
olen, kauneus tekee minulle hyvän itsetunnon.
Toivottavasti tämä itsetunto on parantunut siihen mennessä kun se kauneus häviää :)
Meikkaatko esim joka pv? Laitat hiukset jne. ?
Minä teen niin ja vaatetus yM tärkeetä. Tykkään myös rakennekynsistä jne. Toisaalta haluisin joskus olla huolettomasti, ilman meikkiä ym mutta sit on epävarmempi olo. Onhan tää tosiaan itsetunnosta johtuvaa, mutta toisaalta olen alkanut myös hyväksyä että tällainen mä olen.:-) ap
En koskaan arvostele muiden ulkonäköä tai yleensäkään puhu ulkonäköön liittyvistä asioista, mutta omassa elämässäni se edustaa isoa roolia. Nautin siitä, että voin näyttää hyvältä, joten en myöskään katso, että siinä olisi jotain pahaa tai pinnallista. Lapset ja mieskin tyytyväisiä, kun äiti voi hyvin. Ja töissä näytän uskottavalta, kun ulkoiset puitteet kunnossa :)
Yleensäkin Suomessa ajatellaan liian helposti, että ulkonäöstään huolta pitävä ihminen olisi jotenkin pinnallinen tai "bimbo". Minusta se on tosi outoa.
Pidetään bimboina ja pinnallisina ihmisiä jotka pitävät itsestään huolta. Todella outoa! Katsokaa ranskalaisia, espanjalaisia ym otetaan hieman mallia sieltä! Ja tietysti venäjältä. Suomesta löytyy homssuisimmat naiset..
Tärkeämpääkin kun peiliin tuijottaminen ja kynsien ym laitto.
Törmäät kateuteen homssuisten mummojen taholta..