Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei keitä mulle teetä!

Vierailija
15.04.2012 |

Oon just istunut mukavasti sohvalle enkä viitsisi nousta, mutta mies on niin laiska, ettei kuulemma viitsi mennä keittiöön laittamaan mulle teetä! Pitääkö mun vaan jaksaa tätä päivästä toiseen vai sanonko suorat sanat!?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mikä sika! Mä kans aloin just kattoo Idolsia nauhalta kun oli vähän vaikee seurata sitä sillon kun se tuli kun mies yritti nukuttaa meidän lapsia ja ne piti hirveetä meteliä (vähänkö meinas hermot mennä).

Olin sit päässy hyvään asentoon sohvalle läppärin kaa kun mies tuli sit yläkerrasta ja pyysin et se laittas mulle pari leipää kun kerran jo valmiiksi seisoskeli siinä melkein keittiön vieressä. Äijä vaan mulkas mua ja sano että tee kuule itte leipäs.

Voi että mä oon vihanen, onko muka kauhee homma tehdä kun toinen nätisti pyytää!

Vierailija
2/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun täällä lukemassa mielenkiintoisia ketjuja, ja mies oli ensin nukuttanut lapsen, ja sitten jäi täyttämään tiskikoneen.

Pyysin jos keittäis teetä ja tekisi pari leipää kun oli muutenkin keittiössä, niin ei muka jaksa!

Olisis sitten voinut jäädä nukkumaan muksun kanssa eikä tulla omalle koneelle näpyttelemään, häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ilmestyi keittiöstä teekupin kanssa. Muuten ok, mutta yskii niin pirusti, että kohta lapset herää. Kyllä mun mielestä pitäisi aikuisen miehen osata hillitä yskänpuuskansa, vaikka joutuisikin nousemaan teenkeittoon pikku flunssassa! Ei 39,5 astetta edes ole kovin kova kuume.

Vierailija
4/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sähköhellaa, vai pitääkö ensin käydä hakemassa puut hellan lämmitykseen?

Vierailija
5/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vedenkeitin, mut onhan tuohon keittiöön monta metriä matkaa. Aika raskas reissu mun mielestä näin iltatuimaan.

Vierailija
6/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vedenkeitin, mut onhan tuohon keittiöön monta metriä matkaa. Aika raskas reissu mun mielestä näin iltatuimaan.

jos se mies on jo siellä keittiössä/keittiön lähettyvillä. Kyllä silloin miehen tehtävä on tuoda teetä.

Vierailija
7/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voin näyttää mikä miehen tehtävä on.

Kiitos!

Vierailija
8/10 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis mulle mieleenkään olla tuomatta teetä jos tyttöystävä pyytää. yleensä ei ole tarvinnut edes pyytää kun tiijän että se haluaa. siis teetä. voileipiä en tee illalla ettei se liho liikaa. joskus teen kyllä, ja aika monesti joutuu ensin leipomaan sämpylän kun tyttöystävä tykkää tuoreesta sämpylästä jossa on juustoa ja paprikaa. joskus se haluaa vaihtaa paprikan kurkkuun. se tykkää hirveesti kurkusta. jos ei ole kurkkua ni sitten banaania.

Vierailija
9/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPIKASTA TOLLASELLE MIEHELLE

Vierailija
10/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kotona salaattia, syö kyllä kun on valmista, mutta ei suostu "väkeltämään" sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän