Miten hitossa voi tuntea vetoa lihavaan mieheen??
Mulla menee kohta hermo, kun huomaan vähän väliä, että ilmassa on jotain kummaa vetovoimaa kun keskustelen erään itseäni jonkin verran vanhemman, ei-komean, lihavan miehen kanssa.
Vetovoima aiheutuu jotenkin henkisestä puolesta, keskustelun sujuvuudesta, tyypin älystä ja hauskuudesta ja jostain selittämättömästä... Vaikka kuinka koetan oikein ajatella, että koskisinko muka oikeasti koko äijään, niin järjellä tiedän että visuaalinen shokki voisi olla sitä luokkaa kuitenkin, että vetovoima katoaisi saman tien. Ei tämä kuitenkaan taida olla ihan ohimenevä mielenhäiriö, koska sama henkilö aiheutti saman tuntemuksen jo kymmenen vuotta sitten...
Hemmetin ärsyttävää, ja asetelma on jotenkin sama kuin sarjan Fitz ratkaisee Jane Penhaligonin ja doctor Fitzgeraldin välillä. Kääk. Siinä Robbie Coltranessakin on lihavuudesta huolimatta jotain kummaa, vaarallista karismaa.
Onneks nämä pohdinnat ei sinällään vaikuta mihinkään, kun olen perheellinen "kunnon nainen", mutta kunhan vaan pohdin, että onkohan kukaan törmännyt samanlaiseen juttuun...
Kommentit (24)
Kyllä se kemiaa on eikä suinkaan fysiikkaa niinkuin joku meinasi :)
joka tajusi syvän ihastuksensa lihavaan nettituttuun. Tavatessa ihastus vain roihahti enemmän. Ikävä kyllä tiedän ettei tunne ole molemminpuolinen. :(
Itseä pelottaa juuri tuo, etteivät tunteet ja odotukset sitten täytykään kun kohdataan ekan kerran. Melkein voisin vannoa, etteivät omat tunteet muutu, mutta ehkä mies ei olekaan minuun sitten tyytyväinen. Ollaan nettikameran ja eri chattien kautta oltu melkein päivittäin yhteydessä jo kuukausikaupalla, mutta eihän sitä tosiaan tiedä millaiset odotukset toisella on kehittynyt. Jos miehellä nyt onkin sitä ylipainoa, niin en minäkään mikään täydellinen ole vaikka kroppa onkin hyvässä kunnossa.
joka tajusi syvän ihastuksensa lihavaan nettituttuun. Tavatessa ihastus vain roihahti enemmän. Ikävä kyllä tiedän ettei tunne ole molemminpuolinen. :(
Paitsi mä olen ihastunut lihavaan mieheen netin kautta.:) Mutta siinä tilanteessa varmaan juuri muut tekijät kuin ulkonäkö merkkaavat ja korostuvatkin. Ei olla vielä nähty livenä, saa nähdä kuinka se sitten vaikuttaa... Mutta luulen ettei mitenkään, mies on kyllä voittanut sydämeni, ja tuskin sitä mikään voi muuttaa. Nettikameran välityksellä ollaan kyllä juteltu, minun silmiini niin komea mies ja ihanin hymy mitä tiedän.