Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa tietokone on parempaa seuraa, kuin mieheni.

Vierailija
18.11.2005 |

Onko muita,joilla ei parisuhde toimi? Meillä ei puhuta mistään, seksiä ei ole ja yhdessä ollaan oikeastaan vain lasten ja yhteisen asuntovelan vuoksi. Suhteemme alkutaipaleella mies oli aina valmis ja aina vonkaamassa seksiä, eipä ole enää... En tiedä mitä tehdä- mies on hyvä isä lapsilleen, kaipaisin vain jotain itsellenikin. Pukeutumiseni tai pukeutumattomuuteni ei tee mitään vaikutusta. Toisaalta minäkään en syty pikaisesti illalla, kun miehelläni on aamulla aikainen herätys. Mustasukkainen mieheni osaa olla. Minulle olisi vielä ottajia, lähdenkö pettäjän tielle? Ajatus on käynyt joskus päässä. Kaipaan rakastumisen huumaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kohta 8 vuotta yhessä. Perheemme toisaalta jakaantuu minä+lapset vastaan isäntä.

Vierailija
2/2 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minunkin miehelleni on ihan sama, onko päälläni seksikkäät alusvaatteet vai 10v vanhat sloggit. Seksi ei jaksa kiinnostaa eikä keskustelukaan niin usein kuin ennen. Jos jostain puhutaan niin lapsesta. Kuitenkin olen ihan nätti, hoikka ja mielenkiintoinenkin ihminen... en osaa sanoa mikä mättää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä