Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Snä joka olet tehnyt abortin, mitä ajattelet näistä perhesurmista?

Vierailija
15.04.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelet näistä perhesurmista?

Vierailija
2/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin on erikoista, että ihminen, joka on oman lapsensa tappanut, hurskastelee toisten ratkaisuista. Itse en ole tappanut yhtään lastani, enkä ymmärrä niitä, jotka ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin on erikoista, että ihminen, joka on oman lapsensa tappanut, hurskastelee toisten ratkaisuista. Itse en ole tappanut yhtään lastani, enkä ymmärrä niitä, jotka ovat.

luulevat kaikkien elämän on samanlaista kun itsellä.

Enkä ymmärrä ap:n idioottimaista kysymystä.

Vierailija
4/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisenä kuin perhesurmaaja?

Vierailija
5/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhesurma-asiaan? Et ymmärrä jeesustelua, kun kaikilla ei ole samanlaista?

Vierailija
6/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhesurma-asiaan? Et ymmärrä jeesustelua, kun kaikilla ei ole samanlaista?

Vierailija
7/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ymmärrettävää ja sitä ei saa arvostella, kun ei voi tietää, millaista se on.

Ja kun toinen tappaa lapsensa, niin se on hirveää ja merkki ties mistä.

Minusta lapsen tappaminen on aina väärin, riippumatta siitä, miltä tuntuu. Ja riippumatta siitä, miten vaikeaa muuten on.

Vierailija
8/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tehnyt abortin. Mitä mun nyt pitäisi ajatella tuosta perhesurmasta?! Pahalta tuntuu ja todella väärältä ratkaisulta, oli se syy sitten mikä tahansa.

Mutta mitä se siihen liittyy että mä olen tehnyt abortin? Olisiko mun pitänyt pitää sitä tuulimunaa mun sisällä kauemmin vai mistä nyt kiikastaa?

Vierailija
9/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytetään, siinä ei ole lasta alunperinkään ollut olemassa.

Vierailija
10/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä ollaan väläytelty että vammainen vastasyntynyt saataisiin tappaa. Ihmiset on niin helposti aivopestävissä kun mediassa aletaan jostain puhua.

Vierailija
11/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä ollaan väläytelty että vammainen vastasyntynyt saataisiin tappaa. Ihmiset on niin helposti aivopestävissä kun mediassa aletaan jostain puhua.

Vierailija
12/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on papereissa vaan abortti tehty.

Vierailija
13/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun keskenmenokin oli abortti,nimittäin spontaani sellainen

Vierailija
14/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska olen tehnyt 15-vuotiaana abortin minun tulisi hyväksyä perhesurmat eikä ajatella niistä mitään pahaa?

Vierailija
15/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 17-vuotias ja minut oli raiskattu.

En ymmärrä miksi en saisi tuomita sellaista ihmistä, joka tappaa perheensä?

Ajattelen , että ovat traagisia tapahtumia enkä hyväksy toisten tappamista.

Vierailija
16/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asi kun tappaa oikeat ihmiset.

Ei näitä voi verrata. Muutenkin toinen on laillista, toinen ei.

Vierailija
17/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tietoisesti, järjissään, riistää hengen toiselta. Lapsensurmat ovat yleensä tehty tilanteessa jossa mielenterveys on pettänyt eli henkilö ei ole ollut oma itsensä.

Vierailija
18/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tietoisesti, järjissään, riistää hengen toiselta. Lapsensurmat ovat yleensä tehty tilanteessa jossa mielenterveys on pettänyt eli henkilö ei ole ollut oma itsensä.

Oho. Eli on vähemmän kammottavaa, jos miehesi vaikka perhesurmaa tilapäisessä mielenhäiriössä sinut ja lapsesi, kuin että esim. teini-ikäinen tyttäresi tekisi abortin tultuaan vahingossa raskaaksi? Ja kotipaikkana Porvoo? Kannattaisiko siihen sikiönkehitykseen vähän tutustua tarkemmin ja verrata sitten oikein ajatuksen kanssa vaikkapa 4- ja 7-vuotiaiden lasten ja heidän äitinsä surmaamiseen sitä aborttia. Vaihtoehtoisesti kannattaa mennä vaikkapa psykologille noiden sairaiden ajatusten kanssa, jos sinulle on tehty abortti se ei oikeuta sinua tappamaan ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme