Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jakanut jonkun elämäsi kriisin meidän av:laisten kanssa?

Vierailija
18.11.2005 |

Minkälainen tapaus oli kyseessä ja saitko asiallisia neuvoja? (provoihmiset, älkää vastatko)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. abortin, miehen pettämisen, section, keskenmenon, monia naapurini asioita sekä oman itsemurhasuunnitteluni :((

Vierailija
2/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut av:laiset ovat suhtautuneet ongelmiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti enimmäkseen ei ole ollut muuta apua, kuin se, että tosiaan saa asiat itselle jäsennellymmiksi kun kirjoittaa niistä. Hirveästi on huudeltu provoa, ihan kuin totuus ei olisi tarua ihmeellisempää. Jonkin verran minua auttoi nimimerkki s.a.n.n.a., vaikka itse vähän epäilen, että hän nimenomaan on provokaattori tai trollaaja. :(

Vierailija
4/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse yritän auttaa näissä raha- ja mielenterveysasioissa toisia, samoin väkivalta. pettämisistä tulee niin paha mieli etten viitsi niitä lukea, sorry.

minuakin häiritsee nämä provon huutajat. harmittaa ap:den puolesta :( asiahan voi todellakin olla aito kriisi jollekin niin silloin ei todellakaan kiinnosta kuulla provohuutoja tms. ja mitäs sitten vaikka olisikin provo: miksi pelätään niin paljon sitä että " menee lankaan" ? jos otettaisiin kaikkia asiat todesta niin provot häviäsi?

Vierailija
5/9 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä " neuvoja" tältä palstalta.

Vierailija
6/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pettää minua, vaikkei sitten pettänytkään. Provohuuteluita sain, mutta myös asiallisia vastauksia.

Vierailija
7/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

provon huutoa tai minun syyttelyä. Ja tiedoksi: kyllä, kyllä kävi huonosti lopulta.

Vierailija
8/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asiallisia vastauksia monen monta ja tukea ja kannustusta ja apuakin. Yksi muistaakseni epäili provoksi ja pari muuta syytti minua ties mistä.

Vierailija
9/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli n. 50 vastausta, joista yksikään ei provon huutelu, ja joista monesta oli aitoa apua. Joukkoon mahtui kyllä pari analfabeettiakin sanailijaa, mutta oletan, että heillä oli kiire. Eivät siis siksi ehtineet vastata kunnolla.....heheheh :D

Suurin apu oli itse asiassa, että jäsensin ongelmakentän lukemalla ymmärrettäksi ja samalla myös itselleni. Toiseksi eniten hyötyä oli siitä, että näin itseni ja tilanteeni muiden silmin, mikä oli todellakin tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme