Hyvä kampaamo Turussa?
Tarttis päästä kampaajalle leikkauttaa hiukset. Mulla on kuva mallista, jonka haluan ja joka mulle sopii. Eli kampaajan tarvis osata sitten kuvan perusteella sen mallinen leikata. Sellaisiakin kun on, jotka eivät juurikaan asiakkaan toiveita kuuntele...
Suositteluja? Saa olla ympäri Turkua.
Kiitos!
Kommentit (15)
On melkein pakko kokeilla, on kyllä todella edullinen. Ja tosiaan kun opettaja on siellä vahtimassa työn jälkeä. Ei kai se kauhean pieleen voi mennä, kun kuvan kanssa menee.
Ap
Lukuisia opiskelijoita työssäni kohdanneena,kyllä se todellakin silti vaan voi. Opiskelijat on aina opiskelijoita.. :D
Itse käyn DEMOssa Aninkaistenkadulla, tykkään kaikista kampaajista ja kerran kun ei ihan mennyt nappiin niin sain seuraavana päivänä korjauksen samaanhintaan. Ja erikoispitkien ja paksujen hiusten leikkaus ja väri ja muutama raita maksaa n. 80 euroa, eli ei mielestäni kallista.
Oma luottokampaajani muutti justiin muutama kuukausi sitten Tampereelta Turkuun ja pitää ekokampaamo Harakanpesää. Tekee myös "ihan tavallisia" hiustenleikkuita ja itse ainakin olin aina todella tyytyväinen. :)
http://harakanpesa.net/index.html
Helmi ehdottomasti! Upeaa leikkausjälkeä ja todella ystävälliset kampaajat :) ja hintatasokin opiskelijabudjetille sopiva!
Ei kannata ainakaan mennä manhattanin staffi kampaamoon. Huono asiakaspalvelu eikä kampaaja osannut leikata hiuksia pyyntöni mukaan eli tasoittaen hiuksien latvat. Lopputuloksena latvat ovat nyt eripituisia hapsuja.
Helpoiten hyvän kampaamon löytää Timma.fi nettisivulta. Ei muutaku sieltä katsomaan ketä kampaajia sinun läheltä löytyy ja sitten varaa itselleen sopivan ajan heiltä. Ei tän tarvii olla sen vaikeempaa nykypäivänä
Entä värjäykseen kampaamoa Turusta? Hiuksissa on vähän joka sävyä ja juurikasvua 5cm jota en haluaisi värjättävän. Muut hiukset haluaisin samanväriseksi kuin juurikasvu.
Ja vielä lisäksi pitäisi olla ppd vapaa väri. Esim elumen
Tuolla Tya:ssa useamman kerran käyneenä hiuksia leikkaamassa täytyy kyllä sanoa, että on niin opiskelijasta kiinni millaista jälkeä tulee. Osa on kuin ammattilaisia jo opiskellessa ja osan käsittelystä lähtenyt melkein itkukurkussa ulos.
Turussa ei ole yhtään hyvää kampaajaa. Olen täällä jo yli 40 vuotta asunut enkä muistaakseni ole koskaan ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen. Ihan ok on ollu, mut ei mitään sykähdyttävää.
Vierailija, sama täällä, olen etsinyt taidokasta hiusten leikkaaja mutta en ole löytänyt. Jos tiedätte hyvän tai jopa erinomaisen, niin ilmoittakaa.
Turun yksityisten ammattioppilaitosten kampaamo Maariankadulla. Kiva ei pelkästään siksi, että tulee todella edulliseksi, vaan myös siksi, että eivät rupea tyrmäämään asiakkaan omia toiveita vaan kuuntelevat tarkkaan. Kestää kauan, mutta minua ei ole haitannut. Opettaja varmistaa, mitä on tarkoitus tehdä, ja tarkistaa työn jäljen, tyyliin "tasoita vielä tuosta".