Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan pisin ja lyhyin nainen:

Vierailija
14.04.2012 |

Minä 176 cm, tähän mennessä pisin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

155, lyhin :)

Ja sama mitta mulla.

Vierailija
2/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin ja ylpeä siitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kengän koko 40 vai 41?

Vierailija
4/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175cm ja mun mielestä olen erittäin tyytyväinen pituuteeni. Kengän koko on 40 eikä hävetä sekään yhtään. Mulla on monta mua pitempääkin kaveria ja mieheni on 190cm. Mun mielestä nainen alkaa olla liian pitkä, jos pituutta on paljon yli 180cm. Mä olen tosiaankin mieluummin näin pitkä, kuin alle 165cm.

Vierailija
5/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku veti jo aiemmin pohjat!

Huvittavaa, kun viikko salilla aloittamisen jälkeen (n. 3 kk sitten) joku hyvin treenannut mies tuli juttelemaan pitkät pätkät ja lopuksi kysyi olenko sinkku...:) Heh, no en. Mutta mullahan oli kysyntää jo heti!! Ja kieltämättä aina on ollut, niin että lyhyys ei tunnu miehiä pelottavan. Tämä mies oli n. 180 c.

Vierailija
6/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylpeä ja käytän korkkareita ja kengän koko 38 :)

Vierailija
7/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengänkoko 42... pistäkää paremmaks :DD

Vierailija
8/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit tähänmennes toisiks lyhyin 150cm tasan :)

ja kengän koko 35 tai 36

Vierailija
9/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengänkoko 42... pistäkää paremmaks :DD

Pituutta 184cm ja kengänkoko 45.

Palstalta olen oppinut, että elämä on oikeastaan tämän kokoisena ihan turhaa, koska en täytä jotain mystisiä naiseuden vaatimuksia. Vittuillakseni täällä porskutankin edelleen. :D

Vierailija
10/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet naiset ovat jostain syystä viehättävämpiä. En tiedä miksi, ehkä ne pisimmät ovat jotenkin "kohloja" ja korkkarit itse asiassa vain pahentavat asiaa. Mutta kaikki naiset ovat silti ihania, pitäkää hyvä ryhti ja hymy kasvoilla!

Vierailija
11/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla nyrkillätapettavan kokoinen että pysyy siellä hellan äärellä.

lyhyet naiset ovat jostain syystä viehättävämpiä. En tiedä miksi, ehkä ne pisimmät ovat jotenkin "kohloja" ja korkkarit itse asiassa vain pahentavat asiaa. Mutta kaikki naiset ovat silti ihania, pitäkää hyvä ryhti ja hymy kasvoilla!

Vierailija
12/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti pitkien naisten suuntaan kääntyy minun pää! He ovat ylväitä, näyttäviä, vakavasti otettavia ja upeita kaikessa komeudessaan pitkine säärineen ja korkokengät vielä upeasti korostavat pituutta. Lyhyet naiset saavat itselläni aikaan mielikuvan: jotenkin lapsellisen oloisia, epäuskottavia, naiiveja ja avuttomia.Itse olen melko pitkä 194cm ja haluan rinnalleni ylvään rotunaisen, en taskuvenusta.

Vierailija
13/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti pitkien naisten suuntaan kääntyy minun pää! He ovat ylväitä, näyttäviä, vakavasti otettavia ja upeita kaikessa komeudessaan pitkine säärineen ja korkokengät vielä upeasti korostavat pituutta. Lyhyet naiset saavat itselläni aikaan mielikuvan: jotenkin lapsellisen oloisia, epäuskottavia, naiiveja ja avuttomia.Itse olen melko pitkä 194cm ja haluan rinnalleni ylvään rotunaisen, en taskuvenusta.

Vierailija
14/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää aikuiset ihmiset. Opetatteko lapsennekin haukkumaan kaikkia eri näköisiä ihmisiä? Eivätkö kaikki ole yhtä hyviä? Minusta ovat.

ap

Vierailija
16/16 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkien naisten tulisi olla kateellisia lyhyille :D :D :D mistä se kateus tulisi? Jos joku pitkä ukko tykkää pitkistä naisista niin tykätköön, ja jos joku lyhkänen mies lyhkäsistä niin hyvä niin. Musta sopusuhtaiset parit sopivat toisilleen, niin lyhyet kuin pitkätkin :)