Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saantini kaatunee ylipainooni...

Vierailija
14.04.2012 |

Olen aivan vakuuttunut että hakemani työpaikka kaatuu viimeistään haastattelussa siihen kun olen varsin lihava. CV:ni on hyvä, mutta lihavia usein varmaan pidetään tyhmempinä ja saamattomina...

Kylläpä vituttaa. Painin muutenkin painoni kanssa ja välillä pyörii pahatkin ajatukset mielessä sen vuoksi. Syöminen on paheeni ja vaikka hetkellisesti motivoituisin heti syömään aloitettuani unohdan tai mitätöin aikeeni (kun ruoka on niin hyvää...)... jälkeenpäin taas ärsyttää ja harmittaa. Toistuu melkein joka ruokailukerralla...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksin mukaan "merkittävästi ylipainoinen". Silti sain hiljattain uuden vaativan työn ja olisin lisäksi päässyt muuallekin. Kannattaa panostaa istuviin vaatteisiin, meikata kauniisti ja luottaa itseesi :)

Vierailija
22/22 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaista pikkaisen pyöreätä, mutta tunnen erään jolla painoa varmaan 140 kiloa, ja on ollut töissä päiväkodissa. Hänen liikkuminen on lyllertämistä, syliin ei yksinkertaisesti mahdu. Jos haastatteluun tulisi yhtä lihava, en ottaisi vaikka paperit kuinka pätevät. Eräs tuttu jolla vastaavat ulkomitat on ollut 5 vuotta työttömänä, kun siivoustyötä ei kykene tekemään, eikä muutakaan saa.

Jos ei itse kykene painoaan edes hieman pudottamaan, niin lääkäriltä saa kyllä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla