Mistä te keksitte näitä tappajat on narsisteja juttuja?
Ihan jokainen vähänkin ikävä ihminen on narsisti, ja nyt huudetaan taas narsistia ton perheensä tappaneen isän kohdalla, kuten aina.
Mun exällä on oikeasti narsistinen persoonallisuushäiriö, ison luokan ammattirikollinen eikä eikä sillä ole millään elämänalueella moraalia, tärkeintä on hyötyä kaikesta aina itse. Millään muulla ei ole väliä. Hurmaava ja manipuloiva halutessaan, mutta oikeasti ihan tyhjä ihminen, katseesta alkaen. Aivan helvetin hirveää ja ns. vaiherikasta sen kanssaa oli ne yli 10 vuotta, mitä tahansa siltä saattoi odottaa, ja aina yllätti se julmuus ja välinpitämättömyys, mutta IKINÄ, IKINÄ se ei olisi mua eikä meitä tappanut. Mistään syystä, missään tilanteesa, edes nurkkaan ahdistettuna.
Ja miksi? Siksi koska mulla ja meillä ei ollut MITÄÄN ARVOA, ei olisi ollut vaivan väärti eikä siitä olisi hyötynyt mitään. Perheellä ei ole niin paljon arvoa, että viitsisi ruveta mihinkään äärimmäiseen, ei ole merkitystä niin paljon että joutuisi itse pulaan tai tulisi epätoivoiseksi, kuten joku itsemurhan tekijä. Koska narsistille tärkeää on vain hän itse, tai muissa ihmisissä hyötyminen, ei ole järkeä tappaa ketään tai ajaa itseään ikävään tilanteeseen MUIDEN, arvottomien takia. Ettekö te tajua tuota eroa? Narsisti ei tunne mitään, ei tunne edes sellaista vihaa tai tuskaa, joka ajaisi hänet tekemään haittaa itselleen. Muilla ei ole väliä, ei mitään arvoa, miksi narsisti vaivautuisi? Perheen tappaminen sotii kaikkea hänen itsekkyyttään ja laskelmointiaan vastaan.
Te mammat ette taida oikeasti tajuta, mikä narsisti on. Minä tein miehelle myös ikäviä juttuja, kuten vasikoin hänet poliisille, mutta ei se vaivautunut mua tappamaan, koska siitä ei olisi ollut hyötyä hänelle, vain haittaa. Olin merkityksetön ihminen vain sillä hetkellä.
Ihan älytön ajatuskin.
Kommentit (19)
Oikea narsisti ei koskaan tapa itseään.
Ainoa tällä palstalla mainittu narsisti on Anneli Auer.
on se tarkoitusperä, josta narsisti hyötyy? Tapan vaimon ja lapset ja ajan epätoivoissani rekan alle, miten tästä narsisti hyötyi? Ilman sitä rekkaakin.
Minusta ap:lla on tuossa erinomainen pointti, jota kaikkia narsisteiksi epäilevät voisivat miettiä. Kun narsistia lopulta kiinnostaa vain hän itse ja oma hyöty, niin miten perheen murhat ja itsemurha narsistia hyödyttävät? Tai edes joukkomurha? Ei ihan sovi kuvaan....
eikä kaikki narsistit ole murhaajia. Turha yleistää ja syyllistää yhdestä häiriömuodosta kärsiviä. Aivan "terveelläkin" saattaa joskus naksahtaa päässä ja hän kykenee tekemään mitä hirveimpiä tekoja. Myös alkoholi ja huumeet saattavat aktivoida kenet tahansa epätoivottuun toimintaan. Lisäksi on mahdollisuus joutua demonisen toiminnan välikappaleeksi joskin se näinkin kristillisessä maassa kuin Suomi on perin harvinaista.
Oikea narsisti ei koskaan tapa itseään.
Ainoa tällä palstalla mainittu narsisti on Anneli Auer.
Tappoihan se insuliinisurmaajakin itsensä. Hänellä oli psykopaattisia piirteitä ja nars pers häiriö ellen väärin muista. Jos tulevaisuus näyttää tarpeeksi synkältä kyllä kai viisas narsisti tekeekin niin, ja masennushan on kai yleistäkin narsisteilla.
En kuitenkaan ymmärrä mitä ap:n ex liittyi näihin perhesurmiin, eihän se kertonut kuin yhden kriminaalin narsistin tapauksen.
tarkoitusperää, joka pätkääkään kiinnostaisi eli hyödyttäisi narsistia. Se on epätoivoisen ihmisen teko, eikä narsisti ole epätoivoinen, eikä voi olla, koska hän ei tunne mitään. Eikä tod. tapa itseään, sekin vaatii epätoivoa ja tuntemuksia. Narsisti vaan jatkaa minä-keskeistä elämäänsä.
Kun narsistia lopulta kiinnostaa vain hän itse ja oma hyöty, niin miten perheen murhat ja itsemurha narsistia hyödyttävät? Tai edes joukkomurha? Ei ihan sovi kuvaan....
Varmaan googlettamallakin löydät tietoa joka kertoo, että esim. suomen vankiloiden vangeista todella merkittävällä osalla on narsistista persoonallisuushäiriötä tai psykopatiaa diagnosoituna. Eli ikävä kyllä narsistit monesti ajautuvat rikollisille teille, vaikkei se heitä lopulta hyödytäkään. Et ilmeisesti myöskään ole kuullut koskaan psykopatiasta, et edes elokuvissa nähnyt psykopaattisarjamurhaajia? Aika hyvin olet säästynyt.
Onko insuliinisurmaaja kuollut?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/insuliinimurhaaja-loytyi-kuolleena-va…
tarkoitusperää, joka pätkääkään kiinnostaisi eli hyödyttäisi narsistia. Se on epätoivoisen ihmisen teko, eikä narsisti ole epätoivoinen, eikä voi olla, koska hän ei tunne mitään. Eikä tod. tapa itseään, sekin vaatii epätoivoa ja tuntemuksia. Narsisti vaan jatkaa minä-keskeistä elämäänsä.
on monissa persoonallisuushäiriöissä, ei vain narsisteissa. psykopaatit ne on kun kansoittaa vankilat.
Narsistiset piirteet ja narsistinen persoonallisuushäiriö ovat myös kaksi eri asiaa. Oikeita narsisteja on alle 1% väestöstä, eli kaikki vittumaiset esimiehet ja eksät eivät sitä ole. Narsistisia piirteitä on meissä kaikissa, myös monilla psykopaateilla (kuten insuliinimurhaajalla) mutta narsisteja he eivät ole.
on monissa persoonallisuushäiriöissä, ei vain narsisteissa. psykopaatit ne on kun kansoittaa vankilat.
tietää myös sen, että narsistit ne kansoittavat vankilat. Myös toki psykopaatit, ja että psykopatia on narsistisen persoonallisuushäiriön vakavin muoto. Joten ymmärtänet, että vähemmistö on psykopaatteja ja heitä enemmän narsisteja. Koska psykopaatitkin ovat narsisteja.
ps. googlella löytää aika hyvin tietoa, niin ei tarvitse luulla väärin.
No ehkä siksi, että toisten lahtaaminen omien tarkoitusperien takia on narsistista. Perin juurin narsistista. Ihan ytimessä.
Narsisti voi toki tappaa mutta tappaminen ei tee kenestäkään narsistia.
kun taas johtavissa asemissa olevista (politiikka, talous, hallinto...) heitä on noin 5%.
NArsisti voi olla hyvin, hyvin häpeäaltis, samoin kuin äärimmäisen kostonherkkä sellaiselle, joka tuottaa hänelle häpeää.
Se ettei pysty käsittelemään valtaisaa häpeäntunnetta mitenkään normaalisti/rakentavasti ajaa narsistin väkivallantekoihin.
Varmaan googlettamallakin löydät tietoa joka kertoo, että esim. suomen vankiloiden vangeista todella merkittävällä osalla on narsistista persoonallisuushäiriötä tai psykopatiaa diagnosoituna. Eli ikävä kyllä narsistit monesti ajautuvat rikollisille teille, vaikkei se heitä lopulta hyödytäkään. Et ilmeisesti myöskään ole kuullut koskaan psykopatiasta, et edes elokuvissa nähnyt psykopaattisarjamurhaajia? Aika hyvin olet säästynyt.
Olen kuullut psykiatrin sanovan, että narsistit tekevät harvoin rikoksia. Psykopaatit tekevät usein rikoksia, mutta he eivät ole "puhtaita" narsisteja. Psykopatia tarkoittaa narsistisen ja antisosiaalisen persoonallisuushäiriön yhdistelmää. Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö aiheuttaa rikollista käyttäytymistä.
emme me voi oikeasti tietää mikä on tällaisissa tilanteissa se motiivi tai syy tapahtuneelle. Varmasti osa näistä on narsistien tekemiä, mutta eivät varmasti kaikki. Yhtä lailla voi kyseessä olla psykoosi tai todella vakava masennus tms.
Sinulla ap ei ole kuitenkaan kovin laaja-alainen kokemus narsisteista, vaan tunnut ajattelevan, että narsistit ovat aina rikollisia. Eivät todellakaan ole, vaan narsisteja on luultavasti valtaisat määrät niin huippupoliitikoissa, huippujohtajissa, kaikkien ihailemissa maailmantähdissä kuin tavallisissa tallaajissakin, jotka pyrkivät ihan tavallisessa elämässään tulemaan kovasti huomioiduiksi ja piinaavat oman elämänsä loppumattomalla teatterilla perhettään, naapureitaan, työkavereitaan jne.
Eli totuus on se, että me uutisten seuraajat emme oikeasti voi tietää mikä on takana missäkin. Tietysti joissain jutuissa, joissa esim. murhaaja vangitaan ja tiedotusvälineistä käy ilmi ettei hän kadu, esittelee jotain diagrammejaan oikeudessa murhasta jne voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä.
eikä ollut sitä mieltä että kaikki narsistit ovat rikollisia!
toi oli vaan esimerkki siitä, kuinka oma hyöty on tärkein eikä moraalia ole. Rahaa se mun eksäkin on niillä rikoksilla tienannut, eikä kyseessä ole mikään pankkiryöstäjä eikä huumekauppias, vaan ihan liiketoiminta jolla tienaa. Ainakin omasta mielestään liiketoiminta, on sillä lisäksi aina ollut normaalikin työ. Tottakai mä tiedän että melkein mikä tahansa persoonallisuushäiriöinen voi toimia missä ammatissa vaan.
Mutta ei sitä narsismia nyt ihan joka asiaan voi sotkea, eikä kyllä psykoosejakaan. Olihan Breivik myös täydessä ymmärryksessä eikä hänellä ole MITÄÄN mielisairautta, ja lahtasi suunnitellusti lähemmäs 100 ihmistä tässä viime kesänä. ILMAN MITÄÄN mielisairautta, ei ollut masentunut eikä psykoosissa. Misi siis näitä diagnooseja, yleensä narsismia, aletaan heti olettaa tappajista?
ap
On narsistista. Perin juurin narsistista. Ihan ytimessä.