Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastavetona lastenvaateblogeille alan pukea lapseni mahdollisimman halvasti.

Vierailija
14.04.2012 |

Näkee sitten montako lastensuojeluilmoitusta poikii jos aluksi kokeiluluontoisesti köyhäilen lastenvaatteissa kesän ajan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä te luette niitä blogeja, jos ne ärsyttää teitä niin paljon? En ymmärrä. Antaisitte ihmisten käyttää rahansa miten tahtovat, ei se ole teiltä pois.

Vierailija
2/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tykkää lastenvaatteista pitää blogia kirppis- ja alennuslöydöistään sekä lahjoitusvaatteista. Siis siitä miten uskomattoman halvalla saa lapsensa puettua hyvin ja kauniisti.

Ei niiden halpojen vaatteiden tarvi olla rumia ja huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puen lapsen "halvasti" enkä ole saanut yhtään lastensuojeluilmoitusta. Vaatteet on siistejä, saatuja tai halvalla kirppareilta ostettuja. Toki uusiakin mahtuu sekaan, mutta ei kai kaikkien tarvitse ostaa kalleinta. Pääasia että ovat käytännöllisiä, lämpimiä ja kestäviä.

Vierailija
4/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puen lapsen "halvasti" enkä ole saanut yhtään lastensuojeluilmoitusta. Vaatteet on siistejä, saatuja tai halvalla kirppareilta ostettuja. Toki uusiakin mahtuu sekaan, mutta ei kai kaikkien tarvitse ostaa kalleinta. Pääasia että ovat käytännöllisiä, lämpimiä ja kestäviä.

Vierailija
5/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan ja olen aina inhonnut ostamista ostamisen vuoksi. Tulee paha olo jos ostelen ylimääräisiä ja turhia vaatteita ihan kenelle tahansa, tai sisustuskrääsää tai mitä vain. Siksipä en tykkää myöskään lueskella kulutusjuhla-blogeja tai muiden esittelyjään läjäpäin hankituista söpöstelyvaatteista. Tuntuu jotenkin ahdistavalta sellainen materialismi.

Vierailija
6/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole ajatellut sen olevan mikään vastaisku blogisteille. Hassu ajatuskin. Kukin tekee ja pukee miten tykkää.

Blogeja en lue, kun ei jaksa kiinnostaa muiden kuteet ja releet.

Vierailija
7/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap niinku meinaat hyötyä siitä asiasta? Mä en näe koko asiassa mitään päätä enkä häntää.

Vierailija
8/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin riittää että tuhlarimamma närkästyy lasteni halvoista vaatteista.

Vierailija
9/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että jotakuta toista kiinnostaa SINUN lapsen vaatteet niin paljon että se jopa asiasta närkästyisi? :D vähän oot hassu :D

Vierailija
10/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuhlarimammaa ei kyllä kiinnosta pätkääkään, että mitä muiden lasten vaatteet ovat maksaneet. Jos ovat kivannäköisiä, kiinnitän huomiota ja jos ovat poikkeuksellisen kamalia, sama juttu. Mä en todellakaan mieti, että paljonko joku on vaatteisiin rahaa käyttänyt.

Vierailija
11/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ryysyläistä kerhokuvaan tai päiväkotiryhmään pilaamaan päiväkodin muotivaatteisiin puettujen lapsosten rivistö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi