Ai että mä inhoon tota tytön huoneen krääsää :-(
Mistä sitä oikein kertyy tollaset määrät??? Siis sellasta täysin turhaa pikku härpäkettä, mitkä vaan pitää olla siinä työpöydän tukkeena. Lisäks tyttö on heppahullu, lattialla on siellä täällä itse rakenneltuja talleja ja niitä hevosia ym asiaan liittyvää (tekee siivoamisen haastavaksi). Ovet (kaappien ja huoneen ovi) on tapetoitu heppajulkilla ja itse piirretyillä koneilla. Tekis joka ikinen päivä repiä ne pois sillä aikaa kun tyttö on koulussa! Salaa olen kyllä sitä pikkukrääsää roskikseen nakellutkin...
(Huoh) kai se vaan kuuluu tohon ikään ja aikanaan hänkin haluaa pitää huoneensa siistinä. Siihen asti mun on vaan kestettävä. Meidän nuoremman pojan huone on nykyään paljon siistimpi.
Sainpa purettua harmitukseni tänne, tunnin verran tuota kaikkien sotkuisten huoneiden äitiä siivottuani (meillä on huomenna taloesittely ja oli pakko yrittää siistiä sitä, tyttö ei siihen näköjään pysty).
Kommentit (2)
mulla on 3 tyttöä, iät 6-10 ja ne huoneet... lattiat, pöydät, hyllyt ja kaikki ihan täynnä pienen pientä krääsää (krääsää äidin mielestä, aarteita tyttöjen mielestä). Leikkejä varten askarrellaan ja rakennellaan vaikka mitä ja ne kaikki asetellaan pitkin huonetta. Siellä on sitten iloisesti sekaisin kirjat, vaatteet, legot, petsit, barbit ym.
Muutaman kerran olen ehdottanut, että ottaisivat kerralla esille vain yhden leikin, johon vastattiin että niinhän me tehdään - ne kaikki jutut ovat osa sitä yhtä leikkiä.
Välillä raivaan huoneet roskapussin kanssa, muulloin pistän vaan ovet kiinni. Poissa silmistä, poissa mielestä. Taloesittelyssä se taktiikka ei tietenkään toimi...
eri maku kuin lapsellasi. Huonen on lapsen, miksi sen pitäisi olla sinun makusi mukainen.
Lapsen huonekin voi olla siisti ja puhdas. Siis siivottu liasta mutta kyllä mun mielestä lapsen OMA huone saa olla lapsen maun mukainen.
Aivan varmasti taloesittelyyn tulijat tajuavat sen huoneen lapsen huoneeksi eikä luule sen olevan sinun makusi tulos tai sinun huoneesi.
Eli mitä väliä, relaa ny hiukan..