G: Paras EINESruoka koko perheelle?
Ja jos teet sille jotain/ lisäät siihen jotain, mitä?
Meillä koko perheelle maistuu paneroidut broilerin pihvit. Muussi ja vähän kasvista kylkeen, niin on tosi hyviä. Tärkeintä on paistaa niitä pitkään ja rauhassa miedolla lämmöllä (lue: laittaa pannulle heti kun tulee kotiin, kääntää vartin päästä, ja avot, valmista on!)
Laitan tähän jo valmiiksi:
-siis hyi, kuka syöttää lapsilleen eineksiä?
-Meillä ei todellakaan syödä eineksiä!
- niin ravintoköyhää ruokaa, sääliksi käy lapset, jotka moista paskaa joutuvat syömään
- jne.
Niin ei tarvitse täydellisten av-mammojen vaivautua. Ai niin vielä:
- siis onko se täydellistä jos ei syötä perheelleen eineksiä? Jee, mä olen täydellinen. VÄhälläpä sen kruunun itselleen saa.
Kommentit (15)
Pirkan luomuhernekeitto. Ja joskus Lagerbladin pannulihapullia ja Pirkan Parhaat -jauhemaksapihvejä.
- tuorepasta
- hernekeitto
- pinaattikeitto
Näitä emme tee koskaan itse alusta alkaen.
Itse pidän myös maksalaatikosta mutta lapsi ei.
1. Saarioisten lihaperunasoselaatikko, ei lisäaineita.
2. Saarioisten ohrapuuro, ei lisäaineita.
3. Lidlin saksalainen Vitakrone perunasalaatti, ei lisäaineita.
1. Saarioisten lihaperunasoselaatikko, ei lisäaineita.
2. Saarioisten ohrapuuro, ei lisäaineita.
3. Lidlin saksalainen Vitakrone perunasalaatti, ei lisäaineita.
Aijaa, meillä syödään vain lasimestarin silliä ja jakkihäränteurastajan jakkihärkää.
-Saarioisten roiskeläpät
-eineslihapullat (mitkä vaan)
-kananugetit
-pinaatti- ja porkkanaletut
-HK:n hampurilaiset
-Saarioisten laatikot (yleensa makaroni-, lihaperunasose ja maksalaatikko)
-pakastenakkikeitto tm. pakastevalmiskeitto
-pakastepitsat
-metripizza
-mikroateriat
Ja lisätään joihnkin suolaa ja melkein kaikkii ketsuppia ja aikuiset joihinki sinappia ja majoneesi.
Hyvin uppoo koko porukalla ja nälkä lähtee. Lämmitetään arkena mikrossa ja viikonloppuna uunissa tai pannulla.
Sunnuntaisin käydään syömässä joko mäkkärillä (jos on lasten vuoro päättää) tai ABC:lla, jos halutaan syödä paremmin.
Knorrin luomusienikeitto. Maistuu ihan kotitekoiselle sienikeitolle, nam!
lisätään joihnkin suolaa ja melkein kaikkii ketsuppia ja aikuiset joihinki sinappia ja majoneesi. Hyvin uppoo koko porukalla ja nälkä lähtee. Lämmitetään arkena mikrossa ja viikonloppuna uunissa tai pannulla. Sunnuntaisin käydään syömässä joko mäkkärillä (jos on lasten vuoro päättää) tai ABC:lla, jos halutaan syödä paremmin.
mistään mössöstä tehtyjä paneroituja puikkoja/nugetteja/pullia en suostu syömään. Mössön seasta löytyy ikäviä rustomöhkäleitä, suolia, kalansilmiä ja höyheniä. :P
sellaisisssa neliönmuotoisissa pahvirasioissa olevat pakastutut itämaiset ateriat, Hälsankökin kasvisburgerpihvit (pakaste)
- Via Pasta Bolognese
- Apetit kalakeitto
- Apetit siskonmakkarakeitto
Muista "ei kunnonruoista" meillä maistuu Riitan Herkun letut.
Mutta lapset saavat joskus hätävarana lihaperunasose-, maksa- tai makaronilaatikkoa. Hyvin maistuu.