Lue keskustelun säännöt.
jos kirjoittaa tekstiviestiin" ...tai on kyyti kylmää jos tulet tänne..."
14.04.2012 |
onko se laiton uhkaus? taustalla aiempia sanallisia uhkailuja ja kohteena melkein aikuinen lapsipuoli. ottaako poliisi kantaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ota nyt ihmeessä yhteys viranomaisiin!
Hirmu pelottavaa nuorelle. :(