Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan äidit tykkää bailata!

Vierailija
14.04.2012 |

Olis karmaisevaa jos minun äitini olisi lapsuudessani harrastanut bailausta viikonloppuisin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan äidit tykkää istua kaiken aikansa netissä.

Aikamoista yleistämistä:)

Vierailija
2/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista viis. Lapset eivät saa muuttaa elämää. Uskon, että asia muuttuu kun ihmiset lisääntyvät koko ajan iäkkäämpinä. Tämmöisenä mummoäitinä, kuten minä, ei ole enää tarvista juosta viihteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista viis. Lapset eivät saa muuttaa elämää. Uskon, että asia muuttuu kun ihmiset lisääntyvät koko ajan iäkkäämpinä. Tämmöisenä mummoäitinä, kuten minä, ei ole enää tarvista juosta viihteellä.

"kaikki mummoäidit pitävät itseään parempina":D

Vierailija
4/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti kävi joskus juhlimassa kun olimme pieniä. Kuulemma, en kyllä siis itse muista moista. Mutta minulla onkin normaali äiti, eikä mikään lapsiin ripustautunut mamma.

Vierailija
5/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ikää on jo 40. En nyt ehkä bailaamassa, mutta viettämässä iltaa ystävien kanssa.

Vierailija
6/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ollut mahdollisuus ja paikkoja missä bailata. Rikkaat rouvat taisi kuitenkin bailata ainakin pääkaupunkiseudulla missä oli huvittelumahdollisuuksia. Maalta oli aika vaikea lähteä pailoomaan.

Vierailija
7/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan ajatellut että vauvan olisi hyvä joskus olla jonkun muunkin kuin vain äidin kanssa? Onko kukaan ajatellut, kuinka terapeuttista voi olla äidille jos pääsee ulos ilman vauvaa? Parempihan se tietenkin on jos juo bailatessa vain kokista ;) Hyh, kuhan vauvalla on tuttu ja luotettava hoitaja, antaa palaa vaan

Vierailija
8/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan ajatellut että vauvan olisi hyvä joskus olla jonkun muunkin kuin vain äidin kanssa? Onko kukaan ajatellut, kuinka terapeuttista voi olla äidille jos pääsee ulos ilman vauvaa? Parempihan se tietenkin on jos juo bailatessa vain kokista ;) Hyh, kuhan vauvalla on tuttu ja luotettava hoitaja, antaa palaa vaan

jos tätä tapahtuis vain silloin tällöin. Mutta ikävä kyllä trendi tuntuu olevan, että joka viikonloppu pitäs päästä jonnekin bailaamaan. Ja varsinki eronneet YH-äidit ei jaksa ees niitä viikonloppuja olla lapsensa/lastensa kanssa jolloin lapset ovat siis äidillä. Silloin huudetaan mummut, papat, kummit ja kaimat apuun ku on niin tylsää olla kotona lasten kans. Eikö olisi hyvä jos lapset saisivat joskus viettää kiireetöntä aikaa äidin kanssa eikä aina jollain muulla hoidossa. Ja kyllä, läheltä seuraan muutamaakin tälläistä kuviota :( Miksi pitää tehdä niitä lapsia jos niiden kanssa ei halua olla, vaan tärkeintä on elää omaa elämää eikä lapset saisi muuttaa mitään?

Vierailija
9/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tätä tapahtuis vain silloin tällöin. Mutta ikävä kyllä trendi tuntuu olevan, että joka viikonloppu pitäs päästä jonnekin bailaamaan. Ja varsinki eronneet YH-äidit ei jaksa ees niitä viikonloppuja olla lapsensa/lastensa kanssa jolloin lapset ovat siis äidillä. Silloin huudetaan mummut, papat, kummit ja kaimat apuun ku on niin tylsää olla kotona lasten kans. Eikö olisi hyvä jos lapset saisivat joskus viettää kiireetöntä aikaa äidin kanssa eikä aina jollain muulla hoidossa. Ja kyllä, läheltä seuraan muutamaakin tälläistä kuviota :( Miksi pitää tehdä niitä lapsia jos niiden kanssa ei halua olla, vaan tärkeintä on elää omaa elämää eikä lapset saisi muuttaa mitään?

Ja kaikissa perusperheissä tapellaan viikonloput siitä, kuka saa lähteä vetään kavereidenkanssa lärvit...

tai iskä ryyppää kotona ja äiti karkaa lasten kanssa mummolaan.

Vierailija
10/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuten bailannut äitinikään.

Vierailija
11/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti: Ainakin lapsilla on sinut vieressä antamassa esimerkkiä miten elää oikein ja vahtimassa että myös muut elävät oikein!

Vierailija
12/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisti tuo silmään, että eronneet yh äidit käyvät joka viikonloppu ulkona.

Oletko kokenut eroa, oletko jäänyt yksin lapsen kanssa? Oletko tietoinen miten se muuttaa elämää? Jos olet, niin sinun pitäisi tietää jokaisen reagoivan asiaan eritavalla.

Voin myöntää minun laittaneeni lapsen hoitoon eron jälkeisenä aikana melkein kuukaudeksi äidilleni.

Oli tunne ettei millään ole mitään väliä, en jaksanut huolehtia itsestäni saatika lapsestani.

Kuukausi meni kuin sumussa ja bailaten (paeten tilannetta)

Yhtenä kauniina päivänä havahduin siihen mitä olen tekemässä ja hain lapseni kotiin.

Päätin jaksaa lapseni vuoksi ja siitä on aikaa nyt 5vuotta.

Nykyään minulla on omaa aikaa yksi viikonloppu kuukaudesta kun lapsi on isällään ja usein se tulee vietettyä viihteellä.

Kun niitä lapsia tehdää, ei osaa ajatella tilannetta mahdollisen eron jälkeen, et voi ennustaa tulevaa etkä sitä kuinka reagoit.

Vierailija
13/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli toisin! Ja nyt kuunnellaankin sen ajan marttyyrien valitusta, kuinka "en minä vaan koskaan missään käynyt".

Ehkä olisi kannattanut.

Vierailija
14/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään joka viikonloppu juhlivaa äitiä. Ystäväpiirissäni on hyvin monenikäisiä äitejä, mutta moista tyyppiä heistä ei edusta kukaan. Mutta monet tuntemistani äideistä käyvät mielellään silloin tällöin ulkona, nauttivat alkoholia ja saattavat jopa tanssia, jos sópiva paikka kohdalle osuu. Silloin tällöin tarkoittaa kertaa kuussa, keskimäärin ja useimmillaan. Monella kyse on parista kerrasta vuodessa.

Vierailija
15/15 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 vuotta sitten vain harvat ihmiset kävivät ravintolassa ja heitä arvosteltiin kotiseudullani, pienellä länsisuomalaisella paikkakunnalla. Ravintolassa käyvä nainen oli huono nainen ja mies juoppo. Ravintolat olivat myös paljon lyhyemmän aikaa avoinna ja alkoholitarjoilua koskivat tiukemmat säännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan