Chris Noth (Mr Big) mennyt naimisiin
pitkäaikaisen tyttöystävänsä ja lapsensa äidin kanssa, vihkiminen tapahtui 6. huhtikuuta.
http://www.ontheredcarpet.com/Chris-Noth-of-Sex-and-the-City-weds-longt…
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:28"]Kylläpä se kestikin!
[/quote]
mitä helvettiä ei kai ne ole eronnu?kerro äkkiä!
Tässä näemme että mies jolla on mahdollisuus lähestulkoon keneen tahansa vaikka joka päivä vaihtaen uuteen pysyy saman naisen kanssa mieluummin. ♡ Chris Noth on komea sekä ulkoa että sisältä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:31"]Tässä näemme että mies jolla on mahdollisuus lähestulkoon keneen tahansa vaikka joka päivä vaihtaen uuteen pysyy saman naisen kanssa mieluummin. ♡ Chris Noth on komea sekä ulkoa että sisältä.
[/quote]
Niin on!Valitettavasti hänen vaimonsa on myös hyvin komea hyvin miehekkäällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:31"]Tässä näemme että mies jolla on mahdollisuus lähestulkoon keneen tahansa vaikka joka päivä vaihtaen uuteen pysyy saman naisen kanssa mieluummin. ♡ Chris Noth on komea sekä ulkoa että sisältä.
[/quote]
Niin on!Valitettavasti hänen vaimonsa on myös hyvin komea hyvin miehekkäällä tavalla.
[/quote]
No onhan hän vähän maskuliininen kasvoiltaan mutta omalla tavallaan kaunis. Ei perinteinen kaunotar mutta persoonallinen ja ehdottomasti viehättävän puolella.
Minä vasta Good wifeissä huomasin tämän herran ihanuuden mutta sitten kyllä huomasinkin kunnolla!huhuh mikä mies!
Tara Wilson muistuttaa vloggaaja JLovesMac1 bloggaaja Jarmaine Santiagoa.
Hyvä Kiho! Viimeinkin tuli siis ero Sarah Jessica Parkerin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:45"]Hyvä Kiho! Viimeinkin tuli siis ero Sarah Jessica Parkerin kanssa.
[/quote]
No kyllä ne sitä moneen kertaan tekikin.
Huomatkaa aloituksen päiväys... Ennenkuin nolaatte itsenne
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:47"]Huomatkaa aloituksen päiväys... Ennenkuin nolaatte itsenne
[/quote]
Kaikilla ei ole rautakankea poikittain perseessä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:47"]Huomatkaa aloituksen päiväys... Ennenkuin nolaatte itsenne
[/quote]
Varmasti jokainen huomasi päiväyksen mutta sinä olit ainoa joka nolasi itsenä luulemalla olevansa muita nokkelampi.
Mä huomasin ihanuuden jo kovan lain aikaan. Ois saanu mr. Big antaa mulle lakiopetusta millon vaan isolla pampullaan!
Järkky!Miten se on tollasen muijan ottannu itelleen?
Sinkkuelämää-sarjan Kihosta tulee isä 64-vuotiaana – ”Minun on parempi saada itseni kuntoon”
Up