Vaimo ei enää halua!
Meillä ollut vuosia aika ok seksi. Ainoastaan vaimoni ei ole koskaan ollut aloitteen tekevä osa puoli (paitsi kahdesti, 96 ja 2011)eli ei usein. Mua ei haitannut koska silloin kun ehdotin asiaa niin onnistui, siis useimmiten.En halua seksiin vain minun ehdoilla, enkä tosiaan ole mikään himoköyrija.
Nyt vaimo sanoi että vois lopettaa koko homman kun alkaa käymään työstä. Olin halunnut kolme päivää aikaisemmin rakastella, silloin jo tuntui ettei kaikki ole hyvin kun puhuin asiasta. Uudelleen asiasta puhuttuamme minua valaistiin että tää alkaa kohta olla jokapäiväistä.
Vaimoni haluihin verrattuna omat haluni varmaan rinnastetaan addiktiin,(siis vaimo rinnastaisi) mutta kun haluan, haluan vain ja ainoastaan vaimoani.
Miten voisi löytyä kultainen keskitie, toista kiinnostaa, toista ei.
Osaamme ja voimme keskustella asiasta, mutta asiat jää aina keskustelutasolle.
Pakottaa en halua koska se tuntuu väärältä, eikä ainakaan asiaa paranna.
Kommentit (9)
Käske viskoomaa roskii!mulla ei ollu haluja ollenkaa kun pillereitä napsin ja kun lopetin ne nii meni noin kuukausi kunnes alko panetus ;) nytki tekee mieli...
Meillä ollut vuosia aika ok seksi. Ainoastaan vaimoni ei ole koskaan ollut aloitteen tekevä osa puoli (paitsi kahdesti, 96 ja 2011)eli ei usein. Mua ei haitannut koska silloin kun ehdotin asiaa niin onnistui, siis useimmiten.En halua seksiin vain minun ehdoilla, enkä tosiaan ole mikään himoköyrija.
Nyt vaimo sanoi että vois lopettaa koko homman kun alkaa käymään työstä. Olin halunnut kolme päivää aikaisemmin rakastella, silloin jo tuntui ettei kaikki ole hyvin kun puhuin asiasta. Uudelleen asiasta puhuttuamme minua valaistiin että tää alkaa kohta olla jokapäiväistä.
Vaimoni haluihin verrattuna omat haluni varmaan rinnastetaan addiktiin,(siis vaimo rinnastaisi) mutta kun haluan, haluan vain ja ainoastaan vaimoani.
Miten voisi löytyä kultainen keskitie, toista kiinnostaa, toista ei.
Osaamme ja voimme keskustella asiasta, mutta asiat jää aina keskustelutasolle.
Pakottaa en halua koska se tuntuu väärältä, eikä ainakaan asiaa paranna.
olen yrittänyt saada vaimon lähtemään parisuhdeterapiaan.
Hänen mielestä emme tarvitse mitään terapiaa.
tuntuu että taustalla on jotain mitä ei kaikesta keskustelusta huolimatta saa auki. Avun tarpeessa olemme jos aiomme jatkaa, millä saan vaimon ymmärtämään asian. Mihinkään vieraisiin en ole lähdössä mutta kaipaan vaimoni edes vähäisiä haluja.
että sillee!
Onko hän koskaan saanut orgasmia? Jos siinä on jotain ongelmaa. Ja tietysti nuo hormoonit NAISEN RIESA! Jos sielä on sitten joku ongelma.
Tuo tilanne vaatii työtä ja "uhrauksia" molemmilta eikä se elämä sen kompromissinkaan kanssa ole aina helppoa ainakaan mustina hetkinä.
Onko tuo haluttomuus/torjunta kestänyt jo vuosikausia vai ihan tuore juttu?
Oma kokemus ja mielestäni monet ovat täällä samaa sanoneeet, että ongelma pitää nostaa pöydälle jo kriisin alkuvaiheessa (tietysti kunnioittaen toisen oikeutta joskus/kausittain olla vähemmän panostava parisuhteeseen).
Pettymys ja negatiiviset tunteet kertaantuvat, jos ensin kituuttelee odotettuja tai luvattuja "parempia aikoja" mutta mikään ei sitten oikeasti muutukkaan x vuoden jälkeen kun ne viralliset (teko)syyt torjunnalle poistuvat.
Meillä hommat vaan hiljalleen hiipui. Jos ehdotan hyväilyjä tms saan tylyä vastausta. Itse olen olut vuodet se meidän perheen addikti. Koskaan ei vaimo ole ollut aloitteen tekijä.
olemme nyt olleet pari vuotta yhdessä, ja nyt on tultu siihen, etten vaan millään enää kiihotu (olen siis nainen). Ei huvittaisi enää yhtään. Syynä tähän luultavasti se, että odotukset seksille on matalat, enkä odota saavani orgasmia tai nauttivani suuresti, näin ei yleensä enää käy ja olen muutenkin valmiiksi yleensä huonolla tuulella kun aloitamme, koska en usko, että seksi olisikin hyvää.
Haluaisin mieheni käyttäytyvän sängyssä toisin, vaikken tarkalleen osaa sanoa miten. Jotenkin hän tekee asiat väärin. Ehkä enemmän esileikkiä, hidasta etenemistä, kiusaamista ja panostusta naisen tyydytykseen, hyväilyä suulla tai käsillä kaikessa rauhassa tms. olisi hyvä. Tai ihan vaan tekniikan (yhdyntä/suihinotto/sormetus) parantaminen. Aiemmin mieheni oli sängyssä paljon parempi ja silloin aina odotin seuraavaa kertaa innolla, en tiedä miksi seksistä on tullut huonompaa.
Pillerit ja stressi voivat myös vaikuttaa, ainakin minulta pillerit ovat vieneet halut kokonaan ja stressaantuneena on vaikea päästä oikeaan vireystilaan, vaikka seksi toimisikin.
olemme nyt olleet pari vuotta yhdessä, ja nyt on tultu siihen, etten vaan millään enää kiihotu (olen siis nainen). Ei huvittaisi enää yhtään. Syynä tähän luultavasti se, että odotukset seksille on matalat, enkä odota saavani orgasmia tai nauttivani suuresti, näin ei yleensä enää käy ja olen muutenkin valmiiksi yleensä huonolla tuulella kun aloitamme, koska en usko, että seksi olisikin hyvää.
Haluaisin mieheni käyttäytyvän sängyssä toisin, vaikken tarkalleen osaa sanoa miten. Jotenkin hän tekee asiat väärin. Ehkä enemmän esileikkiä, hidasta etenemistä, kiusaamista ja panostusta naisen tyydytykseen, hyväilyä suulla tai käsillä kaikessa rauhassa tms. olisi hyvä. Tai ihan vaan tekniikan (yhdyntä/suihinotto/sormetus) parantaminen. Aiemmin mieheni oli sängyssä paljon parempi ja silloin aina odotin seuraavaa kertaa innolla, en tiedä miksi seksistä on tullut huonompaa.
Pillerit ja stressi voivat myös vaikuttaa, ainakin minulta pillerit ovat vieneet halut kokonaan ja stressaantuneena on vaikea päästä oikeaan vireystilaan, vaikka seksi toimisikin.
Kaksi vuotta yhdessä ja se kaksi vuotta/500 yhdyntää on se noin kanivaiheen kesto. Ei rakettitiedettä.
Tälle naiskommentoijalle vain tiedoksi, ettei mies ole meedio. Jos aikaisemmin toimiva setti, joka sinua innosti ei sitä enää tee, niin suu auki. Jos mies on laiskistunut, niin siitäkin pitää puhua. Tietysti ennuste on pirullinen, jos tämä kirjoittaja ei edes itse tiedä, mitä mies "tekee väärin".
Siinä mies on kuitenkin osittain meedio, että hän kyllä huomaa ja aistii, että torjut/et ole halukas. Jos hän yrittää innokkaan vietellä ja feedbäkki on että ei innosta, niin mies tulee siitä varovaisemmaksi. Tai sitten pahimmillaan jos on ihan sama mitä mies tekee niin tekee sitten itselleen helpommin >>> nainen ei innostu >> mies huomaa tuon ja torjunnat >>> miestäkin alkaa seksi ja aloitteet ahdistaa >>> tunnepuolella ja tekniikassa laatu heikkenee>>> naista tympii ja ahdistaa >>> miestä ahdistaa
Meillä vähän sama homma. Vaimo ei aloitteita tee ja seksin kun harrastetaan, minä saan hoitaa kaikki hommat, kun vaimo vain makaa paikallaan.
No vieraissa käynti helpottaa pahinta tuskaa, mutta aika hankalaa sekin on.
Toinen vaihtoehto on uuden harrastuksen aloittaminen. Esim. golf on hyvä, koska siihen saa uppoamaan paljon aikaa ja pelaillessa ei ehdi paljoa pillua aattelemaan. Ja luonteeltaankin sen verran rauhallista touhua, ettei testosteronit jyllää, toisin kuin jossain nopea tempoisissa urheilulajeissa.
Ei se siitä keskustelemalla muutu ja helpommalla pääsee kun asettaa omaksi tavoitteeksi seksille kaksi kertaa vuodessa. Juhannus ja joulu :)
Tai sitten jotain uutta kehiin? Kyllä se sama kaurapuurokin kyllästyttää...