Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkoni salapani peppuuni!

Vierailija
14.04.2012 |

En todellakaan pidä anaaliseksistä, perseeni ei ole sitä varten.

Nyt on kuitenkin käynyt jo 3 kertaa niin, että kun ollaan oltu koira-asennossa, niin ukko runttaakin peniksen kakkoseen varoittamatta!

Väittää (ollaan oltu pimeässä) että kalu mennyt "vahingossa" anukseen! Voiko tosiaan olla totta, että mies ei muka osu oikeaan reikään? Ja se oikea reikä on se toosa, ei kakkareikä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pimeässä helposti lipsahtaa pyllyyn.

Naiset kyllä nauttii, kun runnoo kakkoseen kuivana!

Vierailija
2/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tuosta, muakin on pantu peppuun ja ihan tarkoituksella, liukkarii vaan tarpeeksi niin ilo voi alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi nähdä vaivaa suolen tyhjennyksestä ja varoa suolilimaisia miehen sormia kesken rakastelun. Lisäksi anukseni on kovin tiukka, joudun käyttämään laksatiiveja, jotta ulostemassa pääsee tulemaan ulos.

Todella outo kommentti. Itse harrastan mieheni kanssa suht usein anaaliseksiä. Saan siitä ihan täydellisen orkkusarjan aivan kuin suuseksistä tai normaalistakin seksistä. Vahingossa mulkku ei anaaliin livahda, ellei sitten takarepa ole ihan löysä?

Vierailija
4/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi nähdä vaivaa suolen tyhjennyksestä ja varoa suolilimaisia miehen sormia kesken rakastelun. Lisäksi anukseni on kovin tiukka, joudun käyttämään laksatiiveja, jotta ulostemassa pääsee tulemaan ulos.

Todella outo kommentti. Itse harrastan mieheni kanssa suht usein anaaliseksiä. Saan siitä ihan täydellisen orkkusarjan aivan kuin suuseksistä tai normaalistakin seksistä. Vahingossa mulkku ei anaaliin livahda, ellei sitten takarepa ole ihan löysä?

tarvitsee kunnollisen sisäänajon ja venytyksen.

Vierailija
5/12 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää mitään.

Vierailija
6/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tasan tarkkaan tietää mihin reikään se keppi menee turha on selitellä että oli pimeetä olis sanonu että olen poikkeava niin olisi sattunu oikein

Vierailija
7/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vedän vaimoa takaapäin en todellakaan saa sujautettua peppuun vahingossa. Se vaatii oikeasti venyttelyä ja liukastamista. Eikä minulla ole mitenkään erityisen iso edes.

Vierailija
8/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä anaaliseksistä, perseeni ei ole sitä varten.

Nyt on kuitenkin käynyt jo 3 kertaa niin, että kun ollaan oltu koira-asennossa, niin ukko runttaakin peniksen kakkoseen varoittamatta!

Väittää (ollaan oltu pimeässä) että kalu mennyt "vahingossa" anukseen! Voiko tosiaan olla totta, että mies ei muka osu oikeaan reikään? Ja se oikea reikä on se toosa, ei kakkareikä!

Ettei vain Ironboyn asiakkaan käynyt, menee hepppi kakkoseen vanhasta muistista. Ei kai niin väliä kumpaa lykki, kunhan lopputulos on nautittava.

Vierailija
9/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi lienee homo?

Vierailija
11/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun olette takaa päin asennossa miehesi tökkää persereikään,ei sulla oo tullu mieleen et sanot väärä reikä,luulen et nautit siitä?

Vierailija
12/12 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan mennyt väärään reikään takaapanossa. Eikä se sinne niin helposti mene, vaikka yrittäisikin. Käytättekö kortsua anaalipanossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä