Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi Q7 hankittu!

Vierailija
14.04.2012 |

Olipa eilen näkemisenarvoisia ilmeitä hiekka laatikon mammoilla kun ukko kurvasi pihaan uudella audi Q7lla! Ei mahdu akkojen kaaliin että duunari perheellä on komea cittari!Saksasta kyllä ukko haki, että ei ole uusi mutta maksaa silti kyllä enemmän kun naapureitten kipot ;) Ja on IHANA, kohta pääsee kaupassa käymään turvallisella ja näyttävällä AUDILLA!!!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:43"]

Meidän uusi Audi Q7 on kyllä kaunis. Ostettiin se uutena, kun maahantuojalla oli tarjous, jolla loppuhinnasta sai 3000e alennusta. Päätettiin miehen kanssa, että tingitään ruokamenoista, kunhan voidaan ajaa kauppaan hienolla autolla. Sen lisäks otettiin lisävaruste, joka avaa takaluukun napin painalluksella. Ei tarvitse liata käsiä. Se on kyllä yks parhaista ominaisuuksista.

[/quote]

Kauneus on kyllä tuosta ja vastaavista möhköistä kaukana.

Vierailija
62/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audit on ihan paskoja. Enkä ole yhtään kateellinen. t. Nissan Sunny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että aloittaja vaan uneksii Q7:sta. Täällä palstalla kuka vaan voi huijata mitä vaan. Mäkin voin olla vaikka mamu, kuka tietää?

Vierailija
64/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on monestikin osa toisen elämää ja perheen "julkisivua". Siksi autosta voidaan olla kateellisia, koska se osana toisen elämää voi näyttää toisesta ihanalta, onnelliselta ja varakkaalta. Ja onhan se itsestäni ainakin kiva, jos oma moottoripyörä tai auto herättää positiivista huomiota.

Vierailija
65/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno auto. Onnittelut.

Vierailija
66/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse pistin kesällä 30 tonnia uuteen Focukseen. Samalla rahalla olisi saanut käytetyn 2007 mallisen 250 tonnia ajetun Audi Q7:n. Q7:sta aapurit ehkä olisi kateellisempia ja liikenteessä kohtaisi enemmän rattiraivoa, mutta kyllä minä silti ajan mielummin uudella tavisautolla kuin samanhintaisella vanhalla ökyauton raadolla.

Vierailija
67/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii millä kukin ajelee. Rahaa kuitenkin palaa.

Tuttu taksari perusteli kunosti V70:sen: Täytyy olla tilaa kun menee perheen kanssa Lappiin.

No, on vissiin kerran käyny  -viidessä vuodessa! Muuten auto lojuu käyttämättömänä. Kallis pysti isukalla...

Toisaalta kalliin auton ostaja pulittaa mukavat summat valtiolle. Siitä propsit!

Vierailija
68/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 08:43"]

Pääsette nauttimaan autosta, jossa hyvin raskas verotus tässä maassa.

Kuulostaa todella nerokkaalta, jos vielä palkkatuloilla ajelette tuollaisella.

Jatkakaa samaa tahtia, kyllä Jygge ja Jutta keksii käyttöä rahoillenne.

Mutta ei, kyllä se kateellisuus on niin luja juttu, että sitä pitää v-uilla mennen tullen jopa veroista.

Me toimme oman Q7:mme muuttoautona ja maksoimme 120 000 euron autosta noin 40 000 euron verran. Harmittaako?

No ei se nyt ihan noin mene. Q7 joka maksaa suomessa 120 tonnia, on autoverottomalta hinnaltaan noin 70 tonnia. Sakassa sama malli maksaa 65 tonnia ja tuo viidentonnin hintaeroa selittyy varustelulla, suomeen tulevassa autossa on talvivarusteet vakiona.

Eli se auto mistä te maksoitte 40 tonia, ei maksa suomessa 120 tonnia.

Vierailija
69/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:39"]

No jaa. Itse pistin kesällä 30 tonnia uuteen Focukseen. Samalla rahalla olisi saanut käytetyn 2007 mallisen 250 tonnia ajetun Audi Q7:n. Q7:sta aapurit ehkä olisi kateellisempia ja liikenteessä kohtaisi enemmän rattiraivoa, mutta kyllä minä silti ajan mielummin uudella tavisautolla kuin samanhintaisella vanhalla ökyauton raadolla.

[/quote]

Ökyauton raadolla :D Enemmän se sinun uusi Focus on raato kuin minun audi vuodelta 1998.

Vierailija
70/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Ökyauton raadolla :D Enemmän se sinun uusi Focus on raato kuin minun audi vuodelta 1998.

[/quote]

Audi on lyhytikäinen tusinatuote, vanha Audi ei kiinnosta edes mobilisteja, ainoastaan amiksia, jotka tahtoo päästä osalliseksi uudemmilla Audeilla ajavien idiootinmaineesta.

71/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh noi oli kova juttu viimeiseksi jääneen nousukauden aikana 2007, nyt lähinnä nolo

Vierailija
72/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 09:05"]Ei tietenkään ne vanhat, mut siis, uudet!
[/quote]
Mun mielestä taas uusimmissa ei oo mitään hohtoa.

Vierailija
73/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo Q7 kyllä mitenkään säväytä.

Vierailija
74/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 16:29"]

kaikilla lisävarusteilla ja hintaa yli 70 000e..

Osa naapureista avoimesti ihaili ja onnitteli ja kehui kuinka kaunis ja upea auto jne.

Ja osa ei sanonut mitään vaan paino naaman maahan kateellisena ja nyrpeissään..

Huomaspa siinäkin, että kuka naapureista oli ikeasti iloinen meidän puolestamme ja kuka kateellisen ärtynyt.

Esim. Naapurin kotiäiti, jonka kanssa vuosikaudet ulkoiltu lasten kanssa ja vierailtu puolin ja toisin jne.. oli kateudesta vihreä eikä sanonut sanaakaan.. oli kuin ei olisi huomannutkaan koko uutta autoa.. Kyllä välit viileni sen jälkeen kummasti...

[/quote]

Jos se oli niinkun minä, eikä ihan oikeesti huomannut sitä? En oo ikinä moisesta menopelistä kuullut, saati että älyisin jotakuta sellaisesta onnitella.

Vierailija
75/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin varmaan pidetään kateellisena kun ei ihmisten autot kiinnosta. Olen tottakai jollakin tavalla kommentoinut toisen uutta hankintaa, mutta en sen kummemmin ole koskaan alkanut kyselemään ja ihmettelemään kenenkään autoa, minua ei oikeasti kiinnosta yhtään.

Itselleni auto on vain kulkuväline ja jos jollekin enemmän niin ok. Ei se minulta ole pois jos joku uhraa aikansa ja rahansa autoon ja kokee siitä tyydytystä. Sitä mä ihmettelen, että esim. aloittajalle on hieno mennä uudella kalliilla menopelillä kauppaan ja saada naapurit kateellisiksi, syntykö elämänsisältö siitä, onpa köyhää elämää!

Kyttäätkä ap naapureitasi ja luulottelen itsellesi heidän olevan kateellisia vai miten havaitset sen kateelisuuden?

Vierailija
76/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Q7 tulee kohta myyntiin, harkitsen vakavasti.

Vierailija
77/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako ap:llä olla Audia enää, on sentään vuosia vanha ketju:D Kuka näitä nostelee?

Vierailija
78/84 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on huono auto... eipä käy kateeksi... ajaa joudut silläkin samallalailla kuin 90vm ladalla.

Vierailija
79/84 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan Audi A8 Quattrolla, Mieheni ajaa Q7:lla ja kesäisin kurvailemme Corvetella. Emme yritä leuhottaa, esittää tms. Nautimme vain elämästä ja sehän on sallittua? ps. Mieheni ei ole antanut ajaa Corvetella kuin kerran..

Vierailija
80/84 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitta hankkineet Teslan.

Siinä on tyyliä!

http://www.teslamotors.com/fi_FI/