Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi Q7 hankittu!

Vierailija
14.04.2012 |

Olipa eilen näkemisenarvoisia ilmeitä hiekka laatikon mammoilla kun ukko kurvasi pihaan uudella audi Q7lla! Ei mahdu akkojen kaaliin että duunari perheellä on komea cittari!Saksasta kyllä ukko haki, että ei ole uusi mutta maksaa silti kyllä enemmän kun naapureitten kipot ;) Ja on IHANA, kohta pääsee kaupassa käymään turvallisella ja näyttävällä AUDILLA!!!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitta hankkineet Teslan.

Siinä on tyyliä!

http://www.teslamotors.com/fi_FI/

Tyyliä joo, onhan se harvinaisen ruma. Ja laatu haukuttiin juuri. Ei oikein viitsi maksaa 150 000 euroa autosta joka huonolaatuinen ja saattaa jättää tielle

Vierailija
82/84 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitta hankkineet Teslan.

Siinä on tyyliä!

http://www.teslamotors.com/fi_FI/

Tyyliä joo, onhan se harvinaisen ruma. Ja laatu haukuttiin juuri. Ei oikein viitsi maksaa 150 000 euroa autosta joka huonolaatuinen ja saattaa jättää tielle

Ja haukkujana varmaan sellainen joka ei ole metriäkään kyseisellä autolla ajanut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan tavallinen neliveto Audi ihan ajo-olosuhteiden vuoksi ja kaikilla tässä ympäristössä on saman arvoiset autot yleensä uutena ihan ostettu Suomesta. Kukaan ei ole ollut kateelline eikä kukaaqn ole autoilaan kehuskellut, koska se on iah luonnollista, että duunarit ostavat kunnon autoja, kun ei ole varaa korjauttaa koko ajan.

Mitä kehumista sinä on, Oletko perheen 13 v lapsi???

Vierailija
84/84 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo mun tapasta mut nyt on pakko pistää. Käykää te vaa turvallisella maasturilla kaupas. Me käydäänki mun taaperon kans scanialla sillon tällön kaupas. Se ainaki on kokonsa puolesta turvallisempi :)

Ai ETTÄ mä KUOLEN nauruuuuunn..... 🤣🤣🤣