Luetelkaa AV palstan pakkomielteitä (aina toistettuja juttuja)
Siis tarkoitan näitä:
*Joku AINA jokaisessa lapsiin liittyvässä keskustelussa mainitsee nimen Nico-Petteri ja Janica.
*joku AINA naista arvosteltavassa kirjoituksessa mainitsee, että muut ovat kateellisia.
Tuleeko muita mieleen?
Kommentit (33)
ja julkkiksiin liittyvää jauhamista on käsittämättömän paljon. Itse katson tuskin lainkaan tv:tä ja en ymmärrä, mikä ihmisiä siinä roskassa kiinnostaa ja vielä täälläkin sitä on pakko puida.
Mikä ikinä onkaan kysymys, niin kysymyksen esittäjä on idiootti. Olet joko ylisuojeleva tai täysin välinpitämätön riippuen alkuperäisestä kysymyksen asettelusta - mitään siltä väliltä ei ole olemassa eikä ymmärrystä, miksi olet esittänyt kysymyksen.
tai itseasiassa jotkut, sattuvat aina olemaan aiheeseen liittyvän alan asiantuntijoita/ ammattilaisia. Sitten nämä vähintään kaksi "ammattihmistä" aloittavat väittelyn siitä, kumpi on feikkiammattilainen.
Mikä ikinä onkaan kysymys, niin kysymyksen esittäjä on idiootti. Olet joko ylisuojeleva tai täysin välinpitämätön riippuen alkuperäisestä kysymyksen asettelusta - mitään siltä väliltä ei ole olemassa eikä ymmärrystä, miksi olet esittänyt kysymyksen.
vaan kateellinen
nuori äiti=kypsymätön ja tyhmä
keski-ikäinen äiti=kelvoton lisääntymään
uusperhe=mtt-ongelmia
oma mies=uskollinen
kuluttamista välttelevä=köyhä
monikulttuurinen perhe=....patja lisääntyy
ydinperhe=onnen tae
duunari=yleissivistys 0
Näitä järkyttäviä asenteita moni ketju mantrankaltaisina faktoina toistaa, toistaa, toistaa.
huutelee aina Porvoota, oli kyseessä miten tavallinen asia tahansa
esim. "Minulla on kaksi lasta, muita?"
Joku: Porvoosta päivää, taitaa Porvoolaisilla olla aina kaksi lasta!
ap: en oo provo, mulla on oikeastikin kaksi lasta!!
Joku: Joopa joo, ei kenelläkään muilla kuin Porvoolaisilla oo kahta lasta.
aloituksia on imetyskiihkoilijat-
Dynamiittia on myös sektio vs. alatiesynnytys ikuisuus kiistely
lestadiolaisuus " ah olen lesta mutta niiiin erilainen kuin muut. " "Meitäkin on erilaisia" just joo.
lastensuojeluilmoitukset: ilmoitus on hyvä tehdä jos lestan lapset ovat pihalla, toisaalta se pitää tehdä jos ne on sisällä..."herran haltuun".
Perhesurmista jauhaminen yhteiskuntaluokkiin vetoaminen, lokeroiminen ja kaikkinainen luulottelu ja yksioikoinen päättely. Jokainen tapaus on aivan uniikki ja syyt jäävät ikuisesti tietämättä tyhjentävästi.
on että millainen koira meille sopisi?
Ja vastaukset ovat tyyliin: jos olet 152-163 cm pitkä ja väliovenne avautuvat ulospäin niin teille sopisi sama kuin meille, eli aivan fantsu chichuachua.
Uimataitoiselle ja mökkeilevälle (mutta ei liian erämaassa)perheelle passeli rotu olisi walesin springespanjeli tai espanjan vesikoira.Jos perheessä pallo harrastuksia niin sitten novascotian noutaja.
Tämän perusteella on hyvä tehdä lemmikkihankintoja.
Joitakin toistuvia virheitä: Koeaikana voi potkaista työntekijän ilman syytä tai kertomatta syytä.
Sikiön ja äidin yhteinen verenkierto.
Alkion turva ruskuaispussin avulla. Eli että alkio muka saisi safkansa ruskuaispussista.
Lapsivesipunktion autuus kaiken vammaisuuden selvittävänä tekijänä.
Kaikki somalialaiset ovat somaleja.
Ainoastaan pakolaiset ovat mamuja.
Lastensuojelu vie lapsia ilman syytä viattomilta vanhemmilta.
Abortti on murha.
Poikkeuksena vissiin down-lapset joiden synnyttäminen on itsekästä ja ne on rumia ja iljettäviä ja ties mitä. Hassua kun mikään muu lapsen vamma tai sairaus ei herätä noin negatiivisia tunteita.
Sitten ketjussa tappelevat kaksi eri koulukuntaa eli
1) Ne jotka surutta lähtevät häämatkalle kahdeksi viikoksi silloin kun vauva on 9 kk ja kirkkain silmin väittävät ettei lapsi "edes huomannut että vanhemmat olivat poissa"
2) Ne jotka eivät päästä lastaan mihinkään yökylään ennen täysi-ikäisyyttä, nukkuvat perhepedissä ja perustelevat ratkaisujaan lauseilla "jos parisuhde ei kestä ilman säännöllistä yhteistä aikaa ennen kuin lapsi on 18, on se huono parisuhde eikä perheeseen olisi pitänyt lapsia hankkia ollenkaan" ja "ei tulisi mieleenkään viedä meidän lapsia kenellekään sekunniksikaan hoitoon, ja jos samalla tavalla ei jaksa muutkin, niin ei pidä lapsia tehdä"
Yleensä näistä ketjuista tulee useiden sivujen mittaisia
saaminen meinaa sitä että vanhemmat lopettavat siihen paikkaan kaiken lapsen kasvattamisen ja piiloutuvat vain diagnoosin taa. "Kun sillä on adhd niin ei sille voi mitään. "
Kotihoito vs päivähoito-riidat. Virikehoito vielä mukaan mausteeksi niin soppa on valmis.
Äitipuolet on aina ilkeitä ja tekevät kaikkensa estääkseen miestään tapaamasta edellisen liiton lapsiaan. Käsitteli aloitus mitä tahansa, aina takana on äitipuolen toive päästä lapsipuolista eroon.
Joka keskustelussa jossa äiti ei jostain syystä jaksa hoitaa lapsiaan 24/7 ensimmäiset 18 vuotta.
Mutta 18 vee lapsi pitää potkia pois kodista tai ainakin lapsen pitää maksaa vuokraa.
Siis nää aloitukset missä ei oo muuta kuin että joku tulee provoilee jollain asialla (kuten nyt näyttäis olevan ainakin joku seksin myyntiin liittyvä aloitus) ja perään "haluatko kysyä minulta jotain?" Musta nää on sika ärsyttäviä. En tajua pointtia. Ihme huomionhakua.
Viherpiipertäjät ovat aina ja kaikkeen syyllisiä.
Kukkahattutädit ovat aina ja kaikkeen syyllisiä.
Rkp on aina ja kaikkeen syyllinen.
Sdp on aina ja kaikkeen syyllinen.
Kokoomus on aina ja kaikkeen syyllinen.
t. persurasisti/rasistipersu
" Miksi mä olen lihava, vaikka syön vain salaattia ja kanaa?"
Ja jos joku erehtyy sanomaan ap:lle, että sinä voisit ehkä laihduttaa, niin ap vastaa siihen: "miksipä sitä laihduttamaan, kun KAIKKI miehet tykkää muodokkaista ja rehevistä naisista".
Ja jos joku kirjoittaa, että olen 165 cm pitkä, painan 56 kg ja minulla on lyhyet vaaleat hiukset, niin hän on palstalaisten mukaan automaattisesti syömishäiriöinen lauta, jolla on kananpersetukka (...ja todennäköisesti vielä WT)
pätkiskakun reseptiä? Tai taikataikinan?
Mitä aiot hankkia Hulluilta Päiviltä?
"tais kalikka kalahtaa?" lauseen jos joku esittää perustellun eriävän mielipiteen asiaan joka on kirjoitettu räikeän suvaitsemattomasti.