Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en halua synnyttää vielä.. sanokaa ettei nää enteile sitä!

Vierailija
13.04.2012 |

Rv 37 menossa. Pissassa valkuaista,ja paino oli noussu viim 3 viikon aikana n 900g/viikko. Tästä ei neuvolan terkka sanonu mitään,mutta ei mulla ed raskaudessa missään vaiheessa noin paljon viikossa noussu. Verenpaine ok,mun normipaineisiin (ilman raskauttakin usein korkeahko) nähden jopa loistavat lukemat. Turvotusta ei tunnu eikä näy. Nyt on eilen ja tänään supistellu,epäsäännöllisesti ja kivuttomasti mutta tuntuvasti kyllä. Sen verran epäsäännöllisesti etten oo kelloa tarkaillu,mutta kyllä varmaan ainakin nyt tän illan aikana 2-4 supistusta tunnissa..

Eihän tää nyt vaan enteile raskausmyrkytystä/synnytystä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskausmyrkytystäkään et puysty estämään. Eikä supistuksia estellä jos nyt syntyy. Mikset haluaisi vielä synnyttää??

Vierailija
2/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän,että vauvalla tod näk olis kaikki hyvin jos nyt syntyis. Mutta,mulla olis tässä seuraaville päiville (viikoille) kaikenlaista kivaa tekemistä,jotka siis jää väliin jos synnytän "nyt" (siis en mitenkään nyt-nyt,en tod usko että esim tänä yönä tulis lähtö,vaan siis lähipäivinä).

Ja esikoinen (syntyi rv 41) joutui heti synnyttyään lastenosastolle eli mä jouduin eroon lapsesta,en saanu edes syliin kun vasta monen tunnin päästä. En haluaisi niin käyvän taas.. Vaikka mistä sitä etukäteen tietää.

..ja haluaisin Haikaranpesään synnyttämään eikä sinne pääse ennen kun on 38 viikkoa täynnä..eli reilu viikon päästä vasta pääsisin sinne.

Supistukset voi kai saada loppumaan levolla,mutta jos raskausmyrkytys on tullakseen niin voiko sille tehdä mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskausmyrkytystä et voi estää ja jos vähänkään epäilet niin lapsen ja oman terveytesi takia menet VIIVANA sairaalaan!

Vierailija
4/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syntyi rv 37 :) Ja terve lapsi tuli.. vauvahan on jo noilla viikoilla ihan kypsä syntymään.,.

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa kuitenkin muistaa että 37-viikkoisten perinataalikuolleisuus on 4 kertaa suurempaa kuin 40-viikkoisina syntyneiden.

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin,itsekkäistä syistä en halua synnyttää vielä. Ja uskon erottavani synnytyssupistukset,nää ei tunnu sellasilta.. Täysin kivuttomia,maha vaan menee kovaks aina välillä. Eivätkä ole kovin pitkiä (ehkä max n 10sek)

Jos olis raskausmyrkytys ja hakeutuisin sairaalaan,niin käynnistettäiskö synnytys,miten?

Mikä on normaali painonnousu näillä viikoilla? Tähän mennessä painoa tullu siis n 8kg,kunnes nyt melkein 3kg kolmessa viikossa. Oletin asian olevan kuitenkin ihan ok kun ei terkka kommentoinu mitenkään.

Vierailija
7/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien raskauksien lopussa noin kilon viikossa. Ei se taida olla ihan oppikirjojen mukaista, mutta mikäpä olisi raskauksissa tai lastenkasvatuksessa.

Vierailija
8/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on tuossa vaiheessa jo ihan kypsää kamaa.

Jos et halua synnyttää, lepää mahdollisimman paljon, älä rehki yhtään! Mulla kolmonen syntyi kans 37 viikolla, kun tyhmänä opetin keskimmäistä ajamaan fillarilla ilman apupyöriä, ja juoksin siinä pallomahani kanssa. TUli supistuksia, ja aina kun ne meni ohi, jatkoin elämääni normaalisti rehkien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi