Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vaimo haluaa laittaa multa putket poikki!!!

Vierailija
13.04.2012 |

Itse olen asiasta vielä epävarma, vaikka olemmekin jo jonkin aikaa siitä keskustelleet.

Lapsia ei tarvitsisi siis enää tehdä lisää, mutta hieman pelottaa, jos se ei enää operaation jälkeen toimisikaan samalla tavalla tai tulisi kipuja.

Kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään kaduttanut, että itseltä tai ukolta on ne piuhat laitettu poikki? Onko tullut myöhemmin eteen, että olisi halunnut tehdä vielä sen iltatähden?

Tämä arveluttaa siis eniten. Tietenkin pakastuskikkakin voisi toimia, mutta kaikkien sperma ei ole pakastuskelpoista, tietääkseni.

ap

Vierailija
22/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo mennä toimenpiteeseen heti, kun nyt kohdussa oleva vauva on saatu elävänä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut jo tähän mennessä kaksi "nössö"-lempparia, toinen etuliitteellä. Löytyykö vielä lisää? :)

ap

Vierailija
24/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena siis pyysin että mieheni menisi vasektomiaan ja näin hoidettaisiin meille ns. lopullinen ratkaisu ehkäisyn osalta.

Perustelut miksi näin:

1. helpompi miehelle

2. minulle suurempi leikkaus jo lähtökohtaisesti isompi riski

3. minulle terveydellisistä/lääketieteellisen syyn vuoksi leikkauksessa suurempi riski komplikaatioille

4. Mä olen korteni kantanut kekoon raskauksien myötä.

Mies ensin näki muutamina öinä ahdistavia unia asiasta, mutta nyt kun ajan kanssa asiaa mietitty niin ilmeisesti helpottaa ja asia edennyt eteenpäin. Millään tavalla en ole painostanut, jos mies olisi jyrkästi kieltäytynyt, hakisin itse itselleni sterilisaatiota.

Vierailija
26/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni, jos tulee katumapäälle, tuo on aika helppo myös "perua" eli siemenjohtimet voidaan liittää uudelleen yhteen.

Tero

Vierailija
27/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään on ollut putket poikki, niin sitä todennäköisempää on, että hedelmällisyys ei enää palaudu. Näin siis netin lääkäripalstojen mukaan. Eikä siis lähtökohtaisestikaan ole mitenkään varmaa. Joten jos leikkaukseen menee, niin mielestäni ei siinä vaiheessa kannata enää arvuutella.

ap

Vierailija
28/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asiasta vielä epävarma, vaikka olemmekin jo jonkin aikaa siitä keskustelleet.

Lapsia ei tarvitsisi siis enää tehdä lisää, mutta hieman pelottaa, jos se ei enää operaation jälkeen toimisikaan samalla tavalla tai tulisi kipuja.

Kokemuksia?

vastuuta ehkäisystä??? Naisten pitäisi sun mielestä altistaa itsensä 30 v:ksi elämästään hormoneille ( niillä on aika hemmetisti sivuvaikutuksia, jos et tiennyt), tai ottaa kuparikierukka ja kärsiä helvetillisistä vuodoista?

Eikö naiset nyt helvetti soikoon näe jo tarpeeksi vaivaa/ koe tarpeeksi kipuja ja haittoja kuukautisista, hormoniehkäisystä, raskauksista ja synnytyksistä?

Ja SINÄ kehtaat vielä vinkua??????

Meillä mies ehdotti vasektomiaa itse, ja on menossa siihen kahden viikon päästä. Mutta hän onkin MIES, ja haluaa kantaa myös näissä asioissa oman vastuunsa, eikä vänistä, että mikset sä.

Vierailija
29/29 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä kiveksistäkin injektoimalla, ei ole pakko liittää piuhoja takas yhteen.

Ja joo, miehen sterilisaatio on paitsi helpompi toimenpide, myös paljon varmempi kuin naiselle tehty.

Ja meillä on myös se syynä, että mies on varmempi siitä, ettei tahdo enää lapsia. Mä haluan pitää sen oven vielä avoinna. Tosin olen puhunut miehellekin, että menisi tekemään spermatalletuksen, jos sitä vaikka vielä kuitenkin haluaisi iltatähden... En kuitenkaan sen mahdollisuuden takia ole valmis enää jatkamaan yhdettätoista vuotta kortsujen kanssa pelleilyä. JOten jos ei, niin kyllä nämä kolme mussukkaa meille riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi