G:Onko sinulla avain vanhempiesi kotiin?
Jos on, minkä ikäisiä ovat, asuvatko yhä samassa paikassa kuin silloin kun olit lapsi? Oma ikäluokkasi?
Kommentit (40)
aina pitää soittaa kun menee... äiti olisi antanut mutta isäni ei halunnut enää antaa avainta.
Äitini olisi viisikymppinen mutta kuoli hiljattain, isä on samanikäinen ja on muuttanut monesti. Olen usein ajatellut että olisi ihanaa jos olisi vielä aikuisenakin se muistojen täyttämä lapsuudenkoti ja vanhemmat siellä yhdessä ihan niin kuin lapsena, miltä tuntuisi aina palata sinne. Ehkä romantisoin asiaa liikaa.
koska isäni on jo eläkkeellä ja hoitaa lapsiamme =)
asuvat samassa paikassa ja talossa..
olen 30
Ovat 60+ ja itse 35v. Ovat muuttaneet monet kerrat jo. En käytä avaimia kuin kukkia kastellessani tms. eli soitan kyllä ovikelloa, kun menen käymään. Meidän vara-avain on äidilläni ja mieheni isällä myös.
isä muutti viime syksynä pienempään, kun äiti kuoli. Avaimet hän antoi myös kaikille meille lapsille. Asutaan kaikki melko lähekkäin, joten on helppo hakea avain, jos oma unohtuu. Myös isälläni on avain meille. Anopin avainta meillä ei ole, eikä hänellä meidän. Ai niin, minä 29, isä 63.
Mulla on avain vanhemmilleni (asuvat lapsuudenkodissani vielä, kuusikymmpisiä), anopille löytyy myös avain (miehelläni ei ole) ja isoäidilleni tiedän avaimen kätkön. Toinen isoäiti juuri kuoli mutta hänellekin minulla oli oma avain.
Eli asuvat siis lapsuudenkodissani vielä. Ovat viidenkympin molemmin puolin vielä. Itse olen 26. Vanhempani tekevät vuorotyötä, joten jos mennään lasten kanssa viikonlopuksi heille niin on hyvin mahdollista että eivät ole kotona kun menemme. Pääsemme sitten sisälle.
Saan mennä sinne silloin kun haluan, juuri sen takia minulla on avain.
Tosin en ole käyttänyt sitä varmaan 25 vuoteen.
Asuvat edelleen samassa paikassa kuin lapsuudessanikin. Olen 47v, vanhemmat jäi juuri eläkkeelle.
Vanhempani ovat 51- ja 53-vuotiaita, asuvat yhä samassa talossa jossa asuivat kotona asuessani. Itse olen 23v.
Kaikki kun alkaa vanhassa omakotitalossa paukkua rikki ja rapistua. Eikä äiti jaksa korjailla, kun ei edes osaa "miestenhommia". Koko ajan toivon ja olen hänelle puhunut muuttamisesta johonkin paljon helpompihoitoiseen paikkaan, edes rivariin.
Ehkä romantisoin asiaa liikaa.
Olen 41-vuotias, äitini on 76-vuotias. En tiedä ketään kaveripiiristäni, jolla ei olisi avainta vanhempiensa kotiin.
vanhemmat viisikymppisiä, asuvat samassa paikassa kuin minäkin nuorena, itse 35. Minulla on avain myös anoppilaan, he 10v vanhempia kuin omat vanhempani.
On aina ollut, nyt olen 26-vuotias ja asunut muualla kai seitsemän vuotta. Vanhempani ovat 56- ja 54-vuotiaita ja asuvat edelleen samassa lapsuudenkodissa. Myös isoveljelläni on avain.
ei asu enää samassa talossa kuin minä lapsuuteni
nim.kolmekymppinen kanttura
Äidin muutin lähemmäs asumaan, jotta minun on helpompi häntä auttaa. Siksikin avain.
Tiedän paikan, josta voi etsiä, mikäli tietävät että joku on tulossa kun ovat poissa.