Voiko joku mies oikeasti tykätä 150 kiloisesta naisesta??
http://www.myspace.com/450467647/photos/20115456#{%22ImageId%22%3A20115456}
söpö tyttö...
Kommentit (14)
Mä olen sua -20 keveempi ja kauhiasti tuo mies on rakastanut, vaikka 40kg olen tän 15v suhteen aikana keränny. Rakkaus vain roihuaa, on se kamalaa.
oliko noi photoshopattu?
ihmeellistä, että näitten naamat oli vielä kohtuullisen normaalikokoiset, vaikka ylipainoa oli noinkin massiivisesti! :O
että rakastaa puolisoaan, vaikka tämä lihoisi. Se on minusta normaalia. Samoin niin voi käydä, että ihastuu toisen persoonaan, eikä ylipaino haittaa. Sen sijaan on varmaan melko poikkeavaa, että ihastuu nimenomaan siihen ylipainoisuuteen. Tai noissa tapauksissa siis ihan lihavuuteen.
No joillekin 150 kiloinen nainen on vielä liian luuviulu jotta tätä kohtaan voisi tuntea vetoa...
Komppi tuolle et sairasta himoita niitä kiloja nimenomaan, niinkuin mitä tahansa muutakin fyysistä ominaisuutta.
Mun silmään ei näytä kovin kauhealta isokaan nainen jollei oo hirveän roikkuvia nuo läskit. Esim Ice-Tn vaimo Coco on ihan supernätti vaikka kokoa on aika reippaasti, mutta kun ne kilot on oikeilla paikoilla.
en kyl tajua miten joku VOI saada itsensä tuollaiseksi (osa oli toki shopattu mut oikeastikin onhan noita)!!!
nimi mutten muista mikä. Siihen kuuluu lisäksi naisen jatkuva syöttäminen lihavammaksi ja lihavammaksi.
Kun ovenkarmi taipuu samalla tavalla kuin masu, on tuskin ihan aito kaari kyseessä.
mutta joo, mieheni on hulluna minuun =)