Onko Audi Q7 hyvä auto yksinhuoltajalle?
Keksin tässä vaihtaa auton, ja eniten silmää miellyttää Audi Q7. Muuten en autoista paljoa tiedä.
Olen 3.v ja 5.v yksinhuoltaja äiti, joten pitäis olla turvallinen, ei jää tien päälle, ja tilaa kahdelle lapselle...
Onko kokemuksia? Suositteletteko? :)
Kommentit (13)
Auto on muutoin hyvä, mutta vähän kömpelö parkkitaloissa. Automakusi on niin vaikuttava, että voisin perustaa uusioperheen kanssasi.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1593543/minkalainen_…
Et sitten oo vielä päätöstä tehnyt? Hannaako rahoitus?
Erinomainen auto muuten, mutta takatila voisi olla vähän isompi. Viisihenkinen perhe + 2 isoa koiraa siihen hyvin mahtuu, mutta matkatavaroita enää vähän hintsusti lisäksi. Mutta muuten siis erinomainen ajettava, teknisesti luotettava, muunneltava, ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.
työttömälle, yksinhuoltajalle, ydinperheelle, uusioperheelle, yrittäjälle, myyntimiehelle, ahtaajalle, paperimiehelle, papille..
Tero
työttömälle, yksinhuoltajalle, ydinperheelle, uusioperheelle, yrittäjälle, myyntimiehelle, ahtaajalle, paperimiehelle, papille..
Tero
Itse harkitsin tuota myös. Mutta Audin jälleemyyntiarvo on vähän huono. Päädyin sitten MB E-sarjan farmariin, koska tykkäsin itse sen ulkonäöstä enemmän - ja siinä oli kunnon tavaratilat takana.
Mutta jos olet enemmän Audi- kuin Mersu-naisia, niin tottakai otat Audin!
Toinen tykkää siis äidistä, toinen tyttärestä...
Makuasioista ei sovi kiistellä, molemmat hyviä autoja!:)
Toinen tykkää siis äidistä, toinen tyttärestä...
Makuasioista ei sovi kiistellä, molemmat hyviä autoja!:)
Miehellä vaaatimattomampi auto
Jos rahaa on, niin osta ihmeessä