Kuinka ärsyttävä asia sinulle olisi jos poikasi tyttöystävä
Kommentit (16)
pojalleni aikamoisen puhuttelun,ovat seurustelleet 7 vuotta
sillä abortti on murha.
hihhuli huu!
Jos nuorena näin kävisi niin aborttia kehiin vaan.
josta päättää ensisijaisesti nainen itse. Itseäni lähinnä ärsyttää se, että jonkun mielestä tällainen asia voi olla "ärsyttävä".
Onneksi elämme valtiossa jossa nainen saa itse päätää ruumiistaan ja abortista. Jos tyttöystävä haluaa lapsen niin hänellä on täysi oikeus se pitää. Varmaan ärsyttäisi tai kantaisi huolta pojan puolesta: pojan elämäänhän tuo tulee aika lailla vaikuttamaan koska hänellä tulee aina olemaan lapsi jolle hän joko rupeaa isäksi tai sitten ei. Nää nuoret tarvii varmaan jonkun turvallisen aikuisen joka ei arvostele heidän tekemisiään vaan on tukena.
jos olisivat nuoria ja lyhyt suhde olettaisin etta poika auttaa rahallisesti ja olisi tukena synnytykseen asti, mutta jos olisi tyton paatos pitaa vauva en odottaisi pojalta etta osallistuisi muuten.
epäonnistunut poikani kasvatuksessa, että hän haluaisi tappaa oman lapsensa.
ja tyttö luultavasti kasvattaisi lapsen itse omien vanhemipensa kanssa.
en kannata aborttia. Ehkä vouhottaisin samoin kun Susan Delfino :)toivottavasti joskus on sekin aika, että jälkikasvua tulee, ja ymmärtäisin olla sekaantumatta liikaa. Tukea antaisin.
tytön tukena asiassa ja vaikka lapsen isä ei haluaisi olla missään tekemisissä lapsen kanssa, mä haluaisin olla sille kunnon isoäiti.
poika saisi oppitunnin vastuunkannosta, isyyden kohtaamisesta yms.
Meillä toitotetaan koko ajan, että kondomi, kondomi, kondomi, vaikka se tyttö miten väittäisi syövänsä pillereitä, niin ei ilman kumia!
kun nainen abortin haluaa, ja samoin kannatan naisen oikeutta synnyttää silloin kunnainen haluaa näin tehdä.
Jos poikani tulisi minulle parkumaan että tyttöystävä ei suostu aborttiin pitäisin kyllä pojalle aikamoisen puhuttelun jos yrittäisi tyttöä pakottaa aborttiin.
Olisihan se pojalle elämänmuutos, hän olisi isä tahtomattaan, mutta luulen että helpommin hän siihen sopeutuu, kuin tyttö siihen että menee aborttiin kun itse haluaisi lapsen pitää.
Tekisin tytölle selvää että haluaisin olla osaa lapsen elämää vaikka poikani ei olisikaan kiinnostunut.
jos ei suostu aborttiin niin ei suostu ja piste.
Hän sen abortin joutuisi kestämään ja hän sen lapsen menettäisi. Et sinä.!
Ja vastuullisena aikuisena osaisit asiaan oikein suhtautua, ajatella myös sitä tyttöä etkä vaan omaa poika kultaasi.
yhtään. Haluaisin kyllä olla mukana lapsenlapsen elämässä ja se ärsyttäisi jollen saisi olla mukana. Olisin valmis tukemaan asiassa kaikin tavoin,myös rahallisesti.
sillä abortti on murha.