Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suutelu pettämistä?

Vierailija
15.02.2012 |

Kertoisitko miehellesi? Onko väliä jos olette pitkään ollut yhdessä? Kyseessä kännihairahdus ja rakastat miestäsi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksyykö se sen? Jos joo niin ei ole pettämistä.

Vierailija
2/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua.

t. 45v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen jos suutelen toista miestä?

t. ei ap mutta kiinnostunut asiasta

Vierailija
4/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En suutelisi.

Vierailija
5/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En suutelisi.

Mutta mitä sitten jos olet suudellut jo? Miten morkkiksen kanssa oppii elämään? Tuntuu että jos kertoisin niin minun oloni helpottuisi.. Mies loukkaantuisi mutta tuskin jättäisi, joutuisi hänkin ikuisesti elämään asian kanssa ja miettimään että eikö tosiaan tapahtunut suutelua enemmän..

Vierailija
6/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin jättäisi miestä pelkästään suutelun takia.

Ja jos olisin itse suudellut jotakuta, jättäisin kertomatta miehelleni, ei siitä tulisi kuin paha mieli kaikille,en myöskään itse haluaisi tietää jos mieheni olisi suudellut jonkun vieraan naisen kanssa.

Vierailija
7/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminta jossa hakeudutaan toisen ihmisen sisään. Jos ei laiteta mitään minnekään niin kyse ei ole pettämisestä. Esim. suutelu ilman kielareita ei ole pettämistä koska kieli pysyy keskellä suuta. Sitäpaitsi ei kannata kertoa mitään kenellekään jollei ole ihan varma seurauksista.

Vierailija
8/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisen voisin antaa anteeksi. Suutelua en.

Vierailija
9/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kertoisin, luottamus parisuhteessa on kaiken a&o!

En osaa vastata, onko suhteen pituudella merkitystä. Ei kait?

Kyllä rakkaus tuon kestää jos on kestääkseen. Ihmettelen vaan oikein kovasti, miksi suutelit toista, jos rakastat omaasi. Rakkauteen kuuluu myös sitoutuneisuus ja toisen kunnioittaminen, ei pelkästään tunne!

Liian usein kuulee syyn, jos on tehnyt jotain arveluttavaa, että kun suhteessa meni huonosti. Juuri silloin pitää entistä voimakkaammin panostaa omaan suhteeseen, tehdä töitä sen eteen, yhteisiä reissuja, tarvittaessa mennä pariterapiaan ja ihan totta jopa maksaa siitä!

Vierailija
10/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko miehellesi? Onko väliä jos olette pitkään ollut yhdessä? Kyseessä kännihairahdus ja rakastat miestäsi?

Nämäkin viestit lukeneena en voi kuin ihmetellä miten tiukkaa moraalia teillä on? Siis suuteleminen? Haloo? Onko teillä ne puolisotkin ihan samaa mieltä?

Vierailija
11/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelu on pettämistä. Jokainenhan ne vetää omat rajat siihen mikä on pettämistä. Mielestäni sinun ei kannata kertoa asiasta miehellesi. Jos oikeasti kadut asiaa, annat itsellesi anteeksi ja jatkat elämääsi. Teet itsellesi selväksi ettet enää koskaan toista hairahdustasi ja mieti syitä miksi toimit niinkuin toimit. Kertominen voi rapauttaa luottamuksen vuosikausiksi eteenpäin. Jos päädyt siihen vaihtoehtoon että kerrot miehellesi. Sanot että olet valmis keskustelemaan asiasta milloin tahansa ja palata siihen milloin hyvänsä. Näin miehesi tietää että olet valmis tekemään kaikkesi suhteenne eteen.

Vierailija
12/13 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten jos olet suudellut jo? Miten morkkiksen kanssa oppii elämään? Tuntuu että jos kertoisin niin minun oloni helpottuisi.

tunari, että oot vierasta miestä mennyt suutelemaan ihan vain itsekkäästi omia haluja tyydyttääksesi, niin ole nyt edes sen verran fiksu ettet kaada tätä kurasankoa miehesi päälle vain siksi, että sä saisit synninpäästön ja mielenrauhan! Opettelet nyt vaan kiltisti elämään sen syyllisyyden ja morkkiksen kanssa, joka sisustaasi kalvaa.

Ja kuuntele Laura Närhen "Tämä on totta" jos se vaikka helpottais.

Vierailija
13/13 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin jättäisi miestä pelkästään suutelun takia. Ja jos olisin itse suudellut jotakuta, jättäisin kertomatta miehelleni, ei siitä tulisi kuin paha mieli kaikille,en myöskään itse haluaisi tietää jos mieheni olisi suudellut jonkun vieraan naisen kanssa.