Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen viitsii seurata Martinoiden, Supermarjojen, Tukiaisten yms. elämää?

Vierailija
13.04.2012 |

Ihan vilpittömästi ihmettelen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne julkkiksethan saa elantonsa siitä esilläolosta, eikä se tietenkään onnistuisi ilman suuren yleisön mielenkiintoa. Kyllä mä väitän, että enemmistö kuitenkin seuraa niiden touhuja tavalla tai toisella. Ap nyt vaan yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle tällaisella mitättömällä asialla, vaikka todellisuudessa ap:n suhtautuminen asiaan vain paljastaa hänen oman takakireytensä.

Minä en ole ap, enkä ole mensalainen, en ole koskaan tehnyt mitään älykkyystestejä. Olen ihan tavallinen Pohjois-Karjalaiset juuret omaava nelikymppinen kuuden lapsen äiti. Minä rentoudun saunomalla, harrastamalla seksiä puolisoni kanssa, lasillisella punaviiniä, patikoimalla metsässä, lenkittämällä koiria ja ulkoilemalla sekä leikkimällä+pelaamalla oman perheen kanssa.

Ei siihen mitään silikonibimboja ja päihteidenväärinkäyttäjiä tarvita. En lue seiskaa tms.lehtiä,

luen Koiramme, Viherpiha yms. lehtiä sekä historiallisia romaaneja, puutarha kirjoja jne.

En koe olevanne kenenkään ylä- tai alapuolella vaikkei turhakkeet kiinnostakaan. Tv:sta seuraan uutisia ja ajankohtaisohjelmia.

Menee rahat hukkaan sinulta kun et tajua edes sitä ettei suomen kielessä ole omata-sanamuotoa. Tai että puutarhakirja on yhdyssana.

Vierailija
22/23 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vammainen eksäni ihmetteli aina samaa. Itse se jaksoi pelata lapsellisia pelejä tietokoneella, katsoa animea ja haista paskalle. Mutta olipahan niin paljon sivistyneempi kuin muut! Ei sekään osannut yhdyssanoja eikä muutenkaan oikeinkirjoitusta. Kumma homma vaikka oli niin sivistynyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa minun tutuista naiskavereista katsoo näitä ohjelmia ja tuollaisia fece-jotain. En tiedä, mikä sen ohjelman nimi on, mutta siinä kai pitää arvailla jotain naamoja tms.

Yllättävän monelle tulee seiska ja yllättävän moni katsoo näitä ja salkkareita yms.

Itse en jaksa aikaani tuhlata tuollaisiin. Telkkaria katson pari kertaa viikossa ja ihan hömppää kyllä silloin eli täydelliset naiset ja Housen. Ne on ainoat ohjelmat, mitä katson.

Rentoudun lukemalla ja lenkkeilemällä ja käymällä salilla. Roikun täällä av.lla ja käyn kavereiden luona. Eipä nämä nyt niin älykkäämpiä harrastuksia ole. Mutta ei vain jaksa kiinnostaa nuo supermarjot ja salkkarit ja muut.

Onneksi jokainen voi valita, mitä tekee vapaa-ajallaan. Jos kokee tärkeäksi katsoa tuollaisia ohjelmia niin se varmaan täyttää jonkun tarpeen ja hyvä, että näille ihmisille on sellaista tarjolla. Itse en viitsi omaa aikaani niihin tuhlata kun en saa niistä mitään.

Ilman aaveeta en edes tietäisi, mitä ne on. Täällä pysyy onneksi sen verran kehityksen perässä, ettei ihan tarvi huuli pyöreänä olla kun tutut ja työkaverit vauhkoaa jonkun Tuksun ja Supermarjon ja Sepon itsarista ja tekemisistä.

Ihan tavallinen viiskymppinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi