Millainen ihminen viitsii seurata Martinoiden, Supermarjojen, Tukiaisten yms. elämää?
Kommentit (23)
Mun vammainen eksäni ihmetteli aina samaa. Itse se jaksoi pelata lapsellisia pelejä tietokoneella, katsoa animea ja haista paskalle. Mutta olipahan niin paljon sivistyneempi kuin muut! Ei sekään osannut yhdyssanoja eikä muutenkaan oikeinkirjoitusta. Kumma homma vaikka oli niin sivistynyt. :D
Suurin osa minun tutuista naiskavereista katsoo näitä ohjelmia ja tuollaisia fece-jotain. En tiedä, mikä sen ohjelman nimi on, mutta siinä kai pitää arvailla jotain naamoja tms.
Yllättävän monelle tulee seiska ja yllättävän moni katsoo näitä ja salkkareita yms.
Itse en jaksa aikaani tuhlata tuollaisiin. Telkkaria katson pari kertaa viikossa ja ihan hömppää kyllä silloin eli täydelliset naiset ja Housen. Ne on ainoat ohjelmat, mitä katson.
Rentoudun lukemalla ja lenkkeilemällä ja käymällä salilla. Roikun täällä av.lla ja käyn kavereiden luona. Eipä nämä nyt niin älykkäämpiä harrastuksia ole. Mutta ei vain jaksa kiinnostaa nuo supermarjot ja salkkarit ja muut.
Onneksi jokainen voi valita, mitä tekee vapaa-ajallaan. Jos kokee tärkeäksi katsoa tuollaisia ohjelmia niin se varmaan täyttää jonkun tarpeen ja hyvä, että näille ihmisille on sellaista tarjolla. Itse en viitsi omaa aikaani niihin tuhlata kun en saa niistä mitään.
Ilman aaveeta en edes tietäisi, mitä ne on. Täällä pysyy onneksi sen verran kehityksen perässä, ettei ihan tarvi huuli pyöreänä olla kun tutut ja työkaverit vauhkoaa jonkun Tuksun ja Supermarjon ja Sepon itsarista ja tekemisistä.
Ihan tavallinen viiskymppinen nainen.
Menee rahat hukkaan sinulta kun et tajua edes sitä ettei suomen kielessä ole omata-sanamuotoa. Tai että puutarhakirja on yhdyssana.