Naiset! Vaihtaako miehesi autoosi renkaat?
Kommentit (48)
Täh? Onko oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät osaa autonrenkaita vaihtaa?! No en minä tuollaista kyllä oikeaksi mieheksi kutsuisikaan...
Miehen pitää osata miesten hommat. Täh? Onko oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät osaa autonrenkaita vaihtaa?! No en minä tuollaista kyllä oikeaksi mieheksi kutsuisikaan...
Vähän hölmösti sanottu..
Mutta ap:n kysymykseen, todellakin mies vaihtaa autooni renkaat ja hoitaa tarvittavat huollot, pesut yms. jos ei vaihtais/hoitais veisin autoni jollekin joka hoitais. En todellakaan alkais ite tollasia hoitamaan. No meillä on muutenkin aikalailla jaettu miesten ja naisten hommiin koska se meille sopii.
meillä mies tekee kotityöt ja itse hoidan vaativammat askareet.
Täh? Onko oikeasti olemassa miehiä, jotka eivät osaa autonrenkaita vaihtaa?! No en minä tuollaista kyllä oikeaksi mieheksi kutsuisikaan...
mutta kyllä me renkaat aina vaihdatetaan liikkeessä. 18 euroa per auto ja sisältää pienen yleistsekkauksenkin. Ei tuo ole hinta eikä mikään, ei ainakaan meidän hintaluokan autoissa.
Tytär pyytää renkaitten vaihdosta nykyään ylihintaa eli enemmän kuin liikkeessä, joten mies vaihtaa, tai minä itse.
Jos on ostettava uusia renkaita, vaihdetaan liikkeessä.
Onko oikeasti olemassa autoilijoita, jotka eivät osaa vaihtaa renkaita? Miehiä ja naisia?
Voin omasta kokemuksestani kertoa, että nykyään ei enää tarjota maantiellä tai pysäkilläkään apua renkaanvaihtajalle. Jos se matkalla hajoaa, tulee kalliiksi, jos ei osaa itse vaihtaa vaan pitää tilata ammattilainen siihen hommaan.
vielä olemassa jotain niin vitun köyhää porukkaa että ajelevat autoilla joihin voi itse vaihtaa renkaat?
No en minä tuollaista kyllä kutsuisi muuksi kuin perussuomalaiseksi juntiksi.
nainen vois vaihtaa renkaat!
Mies on aina ne vaihtanut ja saa vaihtaa tästä eteenkinpäin.
Meillä on kyllä joku sellainen kone, jolla se vaan surauttaa pultit auki ja kiinni.
Mies myös tankkaa aina autoni (80l tankki) ja pesee sen.
huollossa käytän sitä kerran vuodessa.