Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Vaihtaako miehesi autoosi renkaat?

Vierailija
13.04.2012 |

Vai joudutko vaihtamaan itse?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottekos (naiset) koskaan autoistanne renkaiden ilmanpaineita??

Kannattaisi varmaan katsoa. Meillä muutamakin naapuri saattaa ajella aivan tyhjillä renkailla, siis että esim. toinen eturengas on ok, ja toinen ihan näkyvästi tyhjentynyt, eivätkä ne tee niille mitään, ajelevat vaan.

Ei se minua muuten liikuta, mutta ihmettelen sellaista kuskia, joka ei huomaa sitä että alkaa ohjauskin 'puoltaa' tuosta syystä.. ja tietääkö ne, että uusien renkaiden osto on nopeampaa edessä kun renkaat kuluvat tuolla tyylillä aika epätasaisesti.. :))

Naisten varsinkin kannattaisi kiinnostua pikkuisen siitä menopelistään (jos ei ole miestä siinä katsomassa)..

Nimim. nainen kans, mutta autosta pidän huolen, kuljetanhan siinä arvokkainta 'omaisuuttani'; lasta. :) (On mulla mieskin, mutta mikä estää huolehtimasta näistä asioista silti)

Vierailija
2/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun lenkitän koiraa hänen puolestaan. Miehen auton renkaat vaihtaa rengasliike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keksin ihan itse, miksi on olemassa rengasliikkeitä. Vähän sama juttu kuin silloin, kun tajusin, miksi on olemassa pesuloita.

Vierailija
4/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottekos (naiset) koskaan autoistanne renkaiden ilmanpaineita?? Kannattaisi varmaan katsoa. Meillä muutamakin naapuri saattaa ajella aivan tyhjillä renkailla, siis että esim. toinen eturengas on ok, ja toinen ihan näkyvästi tyhjentynyt, eivätkä ne tee niille mitään, ajelevat vaan. Ei se minua muuten liikuta, mutta ihmettelen sellaista kuskia, joka ei huomaa sitä että alkaa ohjauskin 'puoltaa' tuosta syystä.. ja tietääkö ne, että uusien renkaiden osto on nopeampaa edessä kun renkaat kuluvat tuolla tyylillä aika epätasaisesti.. :)) Naisten varsinkin kannattaisi kiinnostua pikkuisen siitä menopelistään (jos ei ole miestä siinä katsomassa).. Nimim. nainen kans, mutta autosta pidän huolen, kuljetanhan siinä arvokkainta 'omaisuuttani'; lasta. :) (On mulla mieskin, mutta mikä estää huolehtimasta näistä asioista silti)

lisää tai vähennä ilmanpaineita tarpeen mukaan. Pelkkä katselu on ihan turhaa.

Vierailija
5/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein ole apuna. Teemme myös muut remontit pääsääntöisesti itse esim. viimeksi vaihdoimme parkkipaikalla autoon uuden sytytyspuolan.

Ja mitä liikkeen kiristämiin renkaisiin tulee, niin ne juuri löystyy helpommin. Paineilmalaite kiristää tietyyn momenttiin pultin, mutta se momentti ei välttämättä ole oikea. Viime vuosina olen itse nähnyt enemmän kuin ennen tienvarsilla autoja joista rengas on irronnut. Ja tosiaan alumiinivanteiden pulttikireys täytyy aina tarkistaa 100km jälkeen renkaiden vaihdosta. Alumiini on terästä pehmeämpää ja löystyy helpommin.

Vierailija
6/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaihtaa :)

Vierailija
7/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vaihdan miehen autoon renkaat... korjaan vuotavan hanan... vaihdan kattolamput... poraan seinään reiät... mitäs näitä miesten hommia onkaan... plus tiskaan pyykkään hoidan lapset jne... mitä mies tekee? "omia juttujaan" ja välillä suostuu jopa kuskaamaan meitä johonkin sillä autollaan.. joskus vie roskat.... kauaa ei jaksa kattella

Vierailija
8/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhteinen auto, johon mieheni vaihtaa renkaat.

Vierailija
9/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana vaihdoimme yhdessä.

Vierailija
10/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedään aina liikkeeseen vaihdettavaksi.

Vierailija
11/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa vain omaansa, joten joudun viemään jonnekin kalliiseen vaihtoon omani. En ole koskaan osannut/opetellut vaihtamaan renkaita (naurakaa vain). Ap

Vierailija
12/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin huoltaa ja pesee autoni:) Käyn kyllä itse joskus tankkaamassa. Toisaalta mieheni myös ajaa autollani enemmän kuin minä nykyään, kun ei omista omaa autoa. Itse käytän mieluummin julkista liikennettä.

Vierailija
13/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rengasliike vaihtaa renkaat kumpaankin autoomme.

Vierailija
14/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä renkaat vaihtaa ohjauksessani yläasteikäiset tyttäremme. Miksi ihmeessä mies olisi perheessä ainoa, joka renkaat osaa vaihtaa?

Vierailija
15/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä vaihdan itse renkaat. Samoin käytän huolloissa ja teen kaiken muunkin. Mies kulkee julkisilla, hänellä ei ole autoa.

Vierailija
16/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää edes luottaisi käsipelillä kiristettyihin renkaisiin (ja itse tuskin saisin koneella kiristettyjä pultteja edes auki).

Enpäs ole tässä omalla kotikadulla edes nähnyt ketään enää vuosiin renkaidenvaihtopuuhissa. Kai lähes kaikki nykyään vaihdattavat liikkeessä.

Vierailija
17/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää edes luottaisi käsipelillä kiristettyihin renkaisiin (ja itse tuskin saisin koneella kiristettyjä pultteja edes auki).

Enpäs ole tässä omalla kotikadulla edes nähnyt ketään enää vuosiin renkaidenvaihtopuuhissa. Kai lähes kaikki nykyään vaihdattavat liikkeessä.

En tajua mikä urhoollisuuden merkki tai taidonnäyte se on, että itse vaihtaisi renkaat. Kerran liikkeessä koneella kiristettyjä ei edes saa itse auki...Lisäksi liike suorittaa samaan hintaan tasapainotuksen ja kaikki käy muutenkin muutamassa minuutissa.

Vierailija
18/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Halvimmillaan saa 25 €:lla.

Ei me autoa itse huolletakaan, ammattilaiset tekee homman paremmin.

Vierailija
19/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun autoon tehdään keväthuolto, siis autokorjaamolla. Mies taitaa vaihtaa omaan autoonsa renkaat itse.

Vierailija
20/48 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaidenvaihto on niin helppo homma, että en vaan kehtaa mennä liikkeeseen pyytämään, että ettekste viittis :D Joo, saa nauraa. :)