Kuinka kosteita työpaikkasi juhlat ovat? Onko kokoilta firman piikkiin? Mikä ala?
Kommentit (10)
erittäin kosteita. Erityisesti ns. koulutuspäivät tai tiimipäivät tarkoittaa kännäystä jo aamusta alkaen.
joissa raha riittää vain ruokaan+juomaan TAI johonkin teatteriin tai vastaavaan. Molempia ei tipu.
Mutta tukkureiden juhlissa viini virtaa ja laulu soi :)
Kaupassa olen töissä.
erittäin kosteita. Erityisesti ns. koulutuspäivät tai tiimipäivät tarkoittaa kännäystä jo aamusta alkaen.
humalassa työaikana? Kiva duunipaikka, oikea alkoholistien unelmatyöpaikka, ei pelkoa viinan takia fuduista.
ruokaa ja joskus ohjelmaa, mutta juomahana menee ajoissa kiinni, vaikka siis ilmaist aon alkuun. Useimmiten juhlatkin loppuu 22-23 aikoihin. Sen jälkeen ne menee jotkka haluaa jatkamaan omaan piikkiin. Media-ala.
Hyvin "hienoja" ja virallisia. Olen EU-hommissa Brysselissä.
Firma tarjoaa aina kaiken: hyvässä ravintolassa kunnon aterian juomineen, usein saunomista tai muuta pientä aktiviteettia, ja jatkoilla myös kaikki juomat. Aika harvoin noita kekkereitä on mutta sitten kun lähdetään niin ei säästellä.
Kaupan ala, melko pieni firma.
Eli teidän työantaja hyväksyy sen että työntekijät ovat
humalassa työaikana? Kiva duunipaikka, oikea alkoholistien unelmatyöpaikka, ei pelkoa viinan takia fuduista.
tai no joo kyllä ne perinteisesti työaikaa ovat mutta ne järjestetään jossain ties missä mökeillä tai majoilla tai juhlakartanoissa tai laskettelukeskuksessa tai laivalla eli eivät ole työpaikalla. Virallinen ohjelma on yleensä joku tunnin-parin esitys ja sen jälkeen päästään itse asiaan eli tiimihengen vahvistamiseen ankaralla juhlinnalla.
Itse en niin noista välitä, varisnkin kun noita on yleensä kuukausittain eli usein. Olen myös tiimin ainoa nainen joten se äijien ryypiskely ei ole mitään kauhean hauskaa katsottavaa.
Olen ollut kyseisessä firmassa vuodesta 1990, ei ole pikkujouluja, ei ole kevään aloituksia, ei ole tilikauden avajais- tai päätösjuhlia.
Joululahja saadaan:
yhtenä vuonna oli kylpypyyhe,
toisena puinen lyhty,
kolmantena yksi Kivi-lyhty
jne.
Nuukuus huipussaan, kuten muutenkin henkilökunnan kohtelussa!
firma tarjoaa ruoat juomineen ja jatkoilla vielä parit drinksut. yksityinen palveluala.