Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis tälle bloggarille oon katellinen

Vierailija
13.04.2012 |

haluisin, että olisi samanlainen tyylitaju ja yhtä ihana koti. Varsinkin haluisin tuollaisen penkin mahtumaan kotiimme. Meillä tosin väritys erilainen että en tiedä sopisiko mutta ihana blogi

http://cremedelastyle.blogspot.com/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut paljon lukijoita tuolla blogilla. Onko bloggaaja ystäväsi, tai itse ap?

Tyylikäs ja kaunis nainen tosiaan, mutten silti voisi olla kateellinen ihan vieraalle ihmiselle, enkä vaihtaisi kahta ihanaa poikaani noihin mäyriksiin..!

Vierailija
2/16 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tuota blogia ja ihan hauskalta se kieltämättä tosiaan näytti. MUTTA ei kannata olla muille kateellinen, vaan iloita omasta elämästään ja olla myös iloinen muille heidän elämästään.. Niin on itsekin onnellisempi! :)

ps.tuolla blogissa oli eilinen postaus että tuli juuri 1 kk täyteen perustamisesta ja kävijämäärä oli ekan kkden aikana joku +10 000, mun mielestä ihan ok..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alhaalla oleva varoituslitania kuvien kopioimisesta jne. naurettava.

Jos bloggaaja on linjoilla, niin kauneus, kalliit käsilaukut ja asukuvat ei itsessään riitä. Joku koukku blogissa pitäisi olla.

Tsemppiä bloggaamiseen, jään odottamaan jatkoa!

Vierailija
4/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kylvetään hatut päässä.

Vierailija
5/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan olla omasi, muuten en keksi yhtäkään syytä miksi ylistäisit sitä täällä :D

Vierailija
6/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alhaalla oleva varoituslitania kuvien kopioimisesta jne. naurettava.

Jos bloggaaja on linjoilla, niin kauneus, kalliit käsilaukut ja asukuvat ei itsessään riitä. Joku koukku blogissa pitäisi olla.

Tsemppiä bloggaamiseen, jään odottamaan jatkoa!

kaiketi, mutta en tajua, että mitä tästä puuttuu, mitä joillain blogilistan top 10 -blogeilla on? Samaa huttuahan niissä on. Ja bloggaaja tässä ihan yhtä sievä.

Vierailija
7/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan haluisi katsella kuvia kalliista käsilaukuista joita joku satunnainen bloggari ostelee? Kaikki blogit täynnä jotain tyhjänpäiväisiä veskakuvia, ja ne laukut on yleensä vielä rumia.

Ei sytyttänyt, sisältö olematon ja sama on nähty aiemminkin.

Vierailija
8/16 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse tuo bloggari?

Ihan vain sillä, että kukaan muu ei voi kokea tuollaista turhakeblogia kateutta herättävänä, jossa on kuvattu sama nainen, samoissa vaatteissa viisi kertaa istumassa yhdessä ja samassa penkissä, kuin tuo nainen itse.. No, kunhan arvelen..

Vierailija
9/16 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvien laatu on anteeksiantamattoman huonoa.

Mutta kämppä näytti kivalta!

Vierailija
10/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että tää on nyt 'SE' blogi jota vois seurata. Mutta ei. Tylsää luettavaa,vaikka bloggaaja osaakin kirjoittaa hyvin englantia.

Kuvissa sama ilme ja hiuksia räpeltää viimeistään joka kolmannessa kuvassa. Louis Vuitton-laukut on minun silmissä menettänyt hohtonsa,kun sitä ehdottomasti täytyy esitellä jokaisen (pissis) bloggaajan, olkoon sitten oma tai kaverilta lainattu.

Vierailija
11/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen kamera: Canon PowerShot S100

Vierailija
12/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton no no nykyään on blogi, jossa esitellään Vuittonin laukku. Kyllä Vuitton kiittää tyhmiä bloggareita, jotka ostavat laukun esitelläkseen sen blogissaan... Voiko tyhmempää olla.

Tavanomaista. Lähikuva pullasta. Lähikuva leivästä. Lähikuva melonista. Lähikuva kuoharilasista. Ei tässä ainakaan mitään persoonallista ole. Sorry.

Vierailija
13/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan mun naapurilta, voi viulu :D

Vierailija
14/16 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat vittonin laukut ja huivit ja shamppanjat ja macaroonit ja ties mitkä huitulat, jotka toistuu ja toistuu nykyään joka blogissa. Kaippa sielä olis tullu miihkaaeel korssssin se ihaaaana kultakellokin vastaan, jos olis jaksanu selata tarpeeks pitkälle. Nou tnx!

Vierailija
15/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli ihan ok blogi. Tekstit on kirjoitettu hauskan ironisesti ja hyvällä enkulla niinkuin joku jo mainitsikin ja kuvat nyt on tollasia fiiliskuvia.. Ja nyt varmaan joku ehdottaa "et oot varmaan itse bloggaaja", mutta ei en oo..kai tänne saa positiivisenkin kommentin heittää :D

Vierailija
16/16 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kiinnostua. Minusta se nainen ei ollut nätti. En tykännyt hänen kasvoistaan.

Ikea on vissiin hänen lempi paikkansa shoppailla. Meinaa nuo lamput on ikeasta. varmaan muutkin tavarat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi