Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet: haaveiletteko koskaan

Vierailija
13.04.2012 |

muista naisista eli työkavereista tai muista tuttavista seksuaalisessa mielessä? Millaisissa tilanteissa ja millaisista niasista? Tää kevät saa minulle aikaan sen että mietin tämän tästä työkaverimiehiä ja kuvittelen millaista olisi yhtäkkiä hypätä kaulaan ja suudella heitä. Melkein kaikkia miehiä iältään +-10 vuotta omasta iästäni.

nainen (varattu)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne haaveilee. Ihan kenestä tahansa hyvännäköisestä naisesta.

Vierailija
2/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jatkuvasti. Tunnen suurta halua ja himoa harrastaa seksiä mahdollisimman monen eri naisen kanssa. Kassaneidit, random vastaantulijat, vaimon sisko, vaimon kaverit, anoppi, kaverien vaimot...

Pelkälle ajatuksen tasolle ei ole tämä jäänyt, vaan yhteensä kolmen vieraan naisen pillussa on kaluni käynyt ja olen nauttinut siitä suunnaattoman paljon. Epäilen, että luku kasvaa ajan myötä... Seksivietti on vaan liian voimakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista naisista eli työkavereista tai muista tuttavista seksuaalisessa mielessä? Millaisissa tilanteissa ja millaisista niasista? Tää kevät saa minulle aikaan sen että mietin tämän tästä työkaverimiehiä ja kuvittelen millaista olisi yhtäkkiä hypätä kaulaan ja suudella heitä. Melkein kaikkia miehiä iältään +-10 vuotta omasta iästäni.

nainen (varattu)

Joskus poikamiehenä tuli hässittyä työpaikan naisten kanssa. Jouduin ottamaan loparit kun tuli ilmi.

Nykyään onnellisesti naimisissa.

Vierailija
4/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen (varattu)

Monellekohan varatulle miehelle olen joutunut sanomaan ei. Ihmettelen, miten naiset jaksaa näitten varattujen miesten kanssa jotka vonkaavat koko ajan.

Jos mieli tekee, niin sinuna toteuttaisin, koska tod. näk. miehesi ajattelee samoin.

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihän se tuppaa mennä. Kyllä ne kerra tahtoo joka viikonloppu lisääntyvän. Joskus huonompia joskus parempia panoja, ei voi muistaa kaikkia.

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, mutta en haaveile tai tunne pakottavaa tarvetta hässiä tuttujen tai muuten tuntemieni ihmisten kanssa.

Eri asia on, että jos huomaa esimerkiksi kadulla, kapakassa tms, että tuohan on pantavan näköinen tai jopa miettii, että noista kun saisi puristaa tai miltähän tuntuisi polkaista.

Rohkeammat haaveet ja kesymmät fantasiat kohdistuvat omaan vakituiseen seksikumppaniin, ja ainahan sitä haaveilla saa.

Vierailija
7/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

kyllä haaveilen, päällimmäisenä syy on minun ja vaimon välinen epätasapaino seksihalujen suhteen.

haaveilussa/fantasioinnissa ei minun mielestä ole mitään pahaa. Jokaisellä on oikeus omiin ajatuksiin/fantasioihin eikä se kuulu kenellekkään muulle, ei edes rakkaalle vaimolle/avovaimolle/kumppanille.

Mitä pidempään olen joutunut elämään epätasapainossa, sitä enemmän olen alkanut ymmärtämään niitä jotka hakevat sivusuhdetta.

Nykyään olen em asiasta varsin liberaali. päin vastoin kuin vaikkapa 20 v sitten.

M47

Vierailija
8/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä panisin kaupan nuorta työntekiää.

Katselen hänen ihanaa persettä kun hän kumartellee jne.

Vaimoani naidessa kun ajattelen tätä kaupan kissaa kuinka panisin häntä takaa päin niin mälli lentää. Jos ei muuten meinaa tulla.

M.41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi