Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaupoista saa laatikoita muuttoa varten?

Vierailija
13.04.2012 |

Pitääkö niitä mennä kysymään sieltä joltain henkilökunnalta vai hakeeko porukka laatikoita jostain kaupan takapihalta tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten menevät puristimeen

Vierailija
2/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne takapihalle tai roskikselle saa mennä tonkimaan miten sattuu. Nykäisee vain jotain myyjää hihasta ja kysäisee nätisti josko löytyisi pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi. Usein osaavat kertoa minä päivinä laatikoita on eniten, eli milloin tulee toimituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
4/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisessä paikassa otetaan sopivia laatikoita aina syrjään ja tuossa mun lähiS-marketissakin ne pinoavat aina banaanilaatikot tiettyyn paikkaan.

Mutta yhdessä pienemmässä kaupassa, jossa noita muuttoon sopivia laatikoita tuli vähemän, ei niitä oikein ollut jakaa pois. Joka päivä siis pahvilaatikoita on, mutta monet ovat päältä auki tai väärän kokoisia muuttolaatikoiksi.

Joissain kaupoissa pahvit menevät pahvirullakkoon ja toisissa paikoissa taas suoraan puristimeen. Noissa puristinpaikoissa pitää pyytää erikseen, että ottavat sopivia laatikoita syrjään. Rullakoista taas voi kaivella sopivia laatikoita ja teipata kotona ne laatikoiksi. Tietysti noin kannattaakin tehdä eli ottaa 15-20 laatikkoa ja teipata ne kotona, saa enemmän kulkemaan kuin kokonaisina.

Vierailija
5/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi tarvetta suurelle määrälle kirjalaatikoita, eli pieniä mutta tukevia laatikoita. Alkosta saimme siihen tarkoitukseen viinilaatikoita. Ainakin ne Alkot, joissa me kävimme, keräsivät laatikoita ihan varta vasten kassojen lähellä oleviin kaappeihin. Asia selvisi kun kysyimme kassalta :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän