Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä naapurissa koko päivä porataan/naputetaan?

Vierailija
13.04.2012 |

Luulen että aikaisemmat vuokralaiset ovat muuttaneet pois ja asuntoa laitetaan kuntoon seuraavia varten, mutta asentaako ne jotain keittiön kaappeja tuolla kun koko päivän on kuulunut että ensin porataan, sitten naputetaan ja taas porataan ja naputetaan jne.

Ja mun kämppään ei tehty muuta kuin tapetoitu seinät!

Hemmetti ettei mitään lappuakaan ole ollut ilmoitustaululla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet saavat remonttirahaa vuokrakämppään isännöitsijältä, kun itse hoitavat remontin.

Vierailija
2/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä porataan ja naputellaan monta viikkoa. Ei remontista ilmoitustaululle tarvitse mitään tietoja laittaa, taloyhtiölle vain. Voithan käydä siellä ovella kysäisemässä, mitä puuhaavat ja kauanko kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentavat siellä arkkuja, missä voivat nukkua päivät?

Vierailija
4/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne tulevat asukkaan remppaavat sitä. Monet saavat remonttirahaa vuokrakämppään isännöitsijältä, kun itse hoitavat remontin.

Eli nuo ovat kai vuokranantajan remonttimiehiä.

Vierailija
5/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asui joskus oikeen remontti-reiska terroristi naapurissa.

Joka arkipäivä sillä sekunnilla kun Salkkarien tunnusmusiikki alkoi, kop kop kop koputus ja poraaminen lähti käyntiin. Remppa lopetettiin aina kun salkkarit loppui. Onneksi ei asuttu siinä kauaa mutta kyllä muutaman kuukauden häiriköinnin jälkeen on saanut tarpeekseen poran äänestä ikuisesti :(

Vierailija
6/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asui joskus oikeen remontti-reiska terroristi naapurissa.

Joka arkipäivä sillä sekunnilla kun Salkkarien tunnusmusiikki alkoi, kop kop kop koputus ja poraaminen lähti käyntiin. Remppa lopetettiin aina kun salkkarit loppui. Onneksi ei asuttu siinä kauaa mutta kyllä muutaman kuukauden häiriköinnin jälkeen on saanut tarpeekseen poran äänestä ikuisesti :(

Samoin (työ)miehien juttelua rappukäytävästä, ovien pauketta jne.

Vierailija
7/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasilta, ysiltä alkoi. Itsekin ihmettelin, naapuri kun on vielä käsittääkseni ihan siisti tyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi